Saturday, Nov 9, 2019

صفحه نخست » عادی‌سازیِ ابتذال؛ به نام دین! بابک‌داد

babakdad_110819.jpgسردار زارعی را در خانه‌ای با «شش زن عریان» دستگیر کردند. او ادعا کرد قصد داشته با آنها، در همان حالت عریان «نماز جماعت!» بخواند! فرمانده انتظامی استان تهران بود و حکم و عاقبتش معلوم نشد!
🔹حالا «فانتزی بیمارگونه‌ی» او، یعنی داشتن چند شریک جنسی همزمان تحت عنوان شرعی «چندهمسری» تبلیغ می‌شود و صدا از شارعان و مراجع در نمی‌آید و کسی از حاکمان فکر نمی‌کند که «این تبلیغ [یک به چند]، روی معکوسی هم دارد»!
🔹در پوستر تبلیغی؛ یک آقای خوشحال در میان چهار همسر خندان محجبه‌اش، در حال پایکوبی هستند! فرزند این «کلوپ همسران» پرچم ایران را بر شانه‌های «مــرد» به اهتزاز در آورده که یعنی؛ این قله‌ی ابتذال را هم به نام دین «عادی‌سازی» کردیم! که یعنی ای مــردها! حرمسرا دایر کنید و از «جِماع جمعی» لذت ببرید! نگران هم نباشید که این مؤسسه یادتان می‌دهد مهارتهای داشتن حرمسرا و جِماع جمعی چیست!
🔹بعد از چهل سال حکومت دینی، از سر و کول این جامعه، نکبتِ «فقر و فساد» بالا می‌رود و هر روز هم یک «ابتذال تازه» را به نام خدا و مذهب «عادی‌سازی» می‌کنند و صدایی از علما و مراجع تقلید در نمی‌آید! چون حکومت «دینی» است! آیا هیچکدام از این مراجع نمی‌دانند کمترین دلسوزی برای دین آن است که «دین را از سیاست و حکومت جدا کنند»؟ یعنی نمی‌فهمند در اردوگاه سیاست، «دین» بازنده است و مافیاها برای کسب ثروت و قدرت بیشتر، بهانه‌ای بهتر از «دین» پیدا نمی‌کنند؟ پس چرا اینهمه مرجع تقلید کمترین شباهتی به «حسین» ندارند که برای جلوگیری از انحراف دین جدش قیام کرد؟
🔹به خدا «جدایی دین از حکومت»، بیشترین خیرخواهی برای حفظ حرمت و احترام به دین است. این ابتذالی که به نام حاکمیت اسلام در «این چهل سال سیاه» تجربه کرده‌ایم، حجّت کافی نیست تا ثابت کند دین چه صدماتی از سیاست خورده؟ این را به علما و مراجع بزرگوار بگویید تا بدانند این حکومت اسلامی، جامعه‌ی ما را به قهقرای تباهی و انحطاط برده و چیزی تا «ختم کامل دین» در بین مردم باقی نمانده است!
🔹اگر تا دیروز «تن‌فروشی اختیاری» معدودی از زنانِ نیازمند را می‌دیدید، حالا بشنوید از «اجاره‌دادن زنان و دختران به مردان دیگر»! و بدانید این فقط یکی از نشانه‌های آن «فقری» است که فرمود: وقتی از دری وارد می‌شود، «ایمان» را از آن درِ دیگری بیرون می‌کند!
اگر بنا بر پیاده‌سازی شریعت اسلامی باشد، کدام یک مهمترند؛ «محو فقر»؟ یا ترویج ابتذال صیغه و چندهمسری؟
🔹به قول هانا آرنت در «ابتذال شرّ»؛ «شرّها و رذالت‌های بزرگ» اغلب توسط متعصّبان کور «عادی‌سازی» شده‌اند! اما گاهی هم «مردم عادیِ فریب‌خورده»، رذالت‌ها را تبدیل به عادت و هنجارهای عادی کرده‌اند! اینجا مؤسسات خاص وابسته به حکومت، در حال عادی‌سازی ابتذال هستند، و علمای دین هم سکوت کرده‌اند.
🔹اگر این مملکت «بر مدار قانون» اداره می‌شد، همین مؤسسه که «مهارت‌های چند همسری!» را تبلیغ کرده و آموزش می‌دهد، باید توسط دادستان عمومی به جرم «تشویش اذهان عمومی» تحت پیگرد قضایی قرار بگیرد. آیا چنین کاری کرده‌اند؟ نه! چون تشویش اذهان را در جایی جستجو می‌کنند که آینه‌های جامعه‌اند: مطبوعات!
🔹دستگاه قضایی آنقدر عنوان اتهامی «تشویش اذهان عمومی» را به ناحق در مورد روزنامه‌ها و روزنامه‌نگاران به کار برده که خود عوامل قضایی هم باور کرده‌اند «مشوّش کردن فکر و ذهن مردم»، فقط کار مطبوعات و منتقدان است و در موارد دیگران کاربرد ندارد!
🔹دیگران تشویش اذهان نمی‌کنند؟ آن منبری که با یک خطبه‌ی نمازجمعه، کشور را در معرض خطر قرار می‌دهد، یا مداحانی که منافقانه موجب نفاق و «چند دستگی» در کشور می‌شوند، و یا نظیر همین مؤسسات مشکوکی که به نام شرع و سنت، امثال همین «کارگاه آموزش مهارتهای چند همسری» راه می‌اندازند و جامعه را به سمت «ابتذال شرعی!» سوق می‌دهند، مصداق درست‌تر «تشویش اذهان عمومی» هستند.
🔹آقای دستگاه قضایی! این پوستر تبلیغاتی، در یک ذهن سالم، ذهن یک نوجوان هم «تصوّراتی از همبستری گروهی» ایجاد می‌کند. وای به آنها که با یک تار مو تحریک می‌شوند! اگر واقعاً نگران تشویش اذهان عمومی مردم و حفظ بنیان خانواده‌ها هستید، زودتر این «بساط کثیف» را جمع کنید!
🔹هشدار را جدی بگیرید: قُبح این موضوع که بریزد، فقط در چارچوب «خانواده» و «همسر» محدود نمی‌ماند! به «آقایان» پولدار هم محدود نخواهد ماند! هیچ جای دنیا این فضاحت‌ها را از «مکانهای خاص» به سطح اجتماع نمی‌برند، که اگر عمومی بشوند و به جامعه برسند، افراد برای «گروپ سـ...» معطل عاقد و عقد نمی‌مانند و این جامعه‌ی اسلامی «بیشتر از این؛ به نام دین در لجن فرو می‌رود»!
بابک‌داد ۹۸/۸/۱۸
راههای ارتباطی:
🔹اینستاگرام

🔹تلگرام:
🔹توییتر:
🔹فیسبوک:

http://facebook.com/babakdad.page



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy