Saturday, Nov 16, 2019

صفحه نخست » آقای جمهوری اسلامی! هر چه خواستی قربان صدقه حسن نصرالله برو ولی دست ات را از جیب مردم ایران بیرون بکش!؛ ف. م. سخن

C7C023E2-16FF-4B61-B6C9-42D0C74881EA.jpegکیهان حسین شریعتمداری، که صدای مستقیم و بدون واسطه ی جمهوری نکبت اسلامی ست، امروز در «یادداشت روز» ش مطلبی نوشته پر سوز و گداز از این که دشمنان جمهوری اسلامی، می خواهند گران شدن بنزین را به موضوع فلسطین ربط بدهند.

نویسنده این یادداشت، رَطب و یابِس را به هم پیوند داده که اعتراض به گران شدن بنزین، یعنی از دست دادن امنیت داخلی، چرا که کمکی که ج.ا. به فلسطینیان و حزب الله لبنان می کند، به منظور خریدن امنیت داخلی است که کشورهای دیگر میلیاردها دلار صرف آن می کنند!

در ادامه ی این «استدلال بافی» ها، نویسنده ی کیهان، پای «ابو عطا»ی فلسطینی را که اخیرا اسراییل او را به درک واصل کرد به میان می کشد و آن را به گران شدن بنزین در ایران ربط می دهد!

در یک کلمه یعنی ما بنزین را ۲۰۰۰ تومان گران می کنیم، و در آمد حاصله را به جهاد اسلامی فلسطین و سید حسن نصرالله می رسانیم تا آن ها در منطقه کاری کنند که امنیت ما در جمهوری اسلامی تامین شود!

ED66CA2C-61A9-4773-BFA5-CABC136BC656.jpeg

خوش به حال جهاد اسلامی فلسطین و حزب الله لبنان که چنین حکومت احمقی بر ایران حاکم است که خود، امنیت ایران و منطقه را به خطر می اندازد، و خود با همین گروه های تروریستی می خواهد در ایران امنیت بر قرار کند!

حالا تمام این خشک و تر ها را به هم بافتن برای چه؟! برای این که بگوید ما حق داریم یک شبه قیمت بنزین را در ایران سه برابر کنیم!

جناب جمهوری نکبت!
شما هر چه می خواهی قربان صدقه ی حزب الله لبنان و جهاد فلسطین برو، تا آخرش آن ها هم مثل عراقی ها لگد محکمی نثار ت کنند، ولی دست از جیب ما مردم بیرون بکش که در ته جیب ها چیزی نمانده که صرف اَتِینا ی تو و غارتگران داخلی و خرابکاران بین المللی شود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy