Tuesday, Dec 3, 2019

صفحه نخست » جنایت بر جنایت، خاوران‌های دیگر، رحمت تقوی

kahvaran.jpgهزاران سنگ نوشته برنزی در سراسر اروپا در مقابل خانه هایی نصب شده است که پیش از آلمان هیتلری خانواده‌های یهودی در انها زندگی می‌کرده‌اند. بر روی این کاشی‌های کوچک تاریخ تولد وتاریخ مرگ و محل کشته شدن ساکنانان خانه حک شده است.

گرچه قربانیان فاشیسم هیتلری نه سنگ قبری دارند و نه استخوانی از آنها باقی مانده است اما همین سنگ‌های کوچک هم نام مظلوم آنان را بر پیشانی تاریخ می‌کوبد و یادآور ننگی ابدی برای قاتلان آنان خواهد شد.

اما سرزمین بخون نشته ما در این روزها درکنار اسکندر گجسته و عمرسعد و چنگیز و تیمور و هلاکو شاهد جنایتکاران دیگری از تبار خمینی ضحاک پیشه است که حتی جانیان هیتلر را هم رو سفید کرده‌اند.
پاسداران و بسیجیان خامنه‌ای علاوه غرق خون کردن صد‌ها کودک و پیر و جوان میهن سوخته ما حتی از پیکر‌های پاک آنان نیز نمیگذرند به گزارشی از بازماندگان این کابوس بی انتها نگاه کنید کسی که جنازه خونین نوید بهبودی را همراهی می‌کند می‌گوید:
جنازه نوید را با هزار زور و زحمت به خانواده پس دادند. از خانواده تعهد گرفتند که باید جنازه را ببرید و در شهر خودتان دفن کنید. به آنها گفته بودند اگر بخواهید در شهر قدس دفن کنید ما خودمان دفن می‌کنیم. سه‌شنبه بعد از ظهر تا رسید صومعه‌سرا (شهری در نزدیکی روستای مهویزان) غروب شده بود، با یک ماشین اِل نود وانت بی‌نشان جنازه را آوردند. راننده گفته بود که با جنازه نوید جنازه دو نفر ناشناس دیگر هم بود که ماموران در راه آن دو جنازه دیگر را گم و گور کرده بودند. راننده به خانواده گفته بود افرادی که هنوز شناسایی نشدند را با یک جنازه شناسایی شده با هم در یک ماشین می‌اندازند و بعد در نیمه‌های راه در جاهای مختلفی دفن می‌کنند
آری همان‌ها که عاشق ترین و فرهیخته ترین‌های نسل من را بی نام و نشان در خاوران‌های ده ۶۰ به خیال خودشان سربه نیست کردند در آبان ۹۸ دو باره آستین خونین‌شان را در پنهان کردن پیکر فرزندمان ما بالا زده‌اند.
این بار اما کور خوانده‌اید سراسر ایران زمین را جستجو می‌کنیم همه جای دنیا فریاد میزنیم رسوایتان می‌کنیم و سرانجام پوزه خونین‌تان را به خاک می‌مالیم.
در اینجا با خواهش و با محبت و قلبی خونین از همه هموطنان آسییب دیده‌ام چه از آنان که عزیزی بخون خفته دارند چه آنان که فرزندانشان اسیر دژخیمان جمهوری آدم کش اسلامی شده‌اند تقاضا می‌کنم به پاس بزرگواری و قهرمانی فرزندنتان سکوت نکنید به دنیا بگویید چه بر سرتان آورده‌اند. از این طریق دست جلادان خامنه‌ای وکاسه لیسانش را حداقل از سر اسیران ما کوتاه تر می‌کنید.
با احترام ویژه و عرض سوگواری به خانواده شجاع پویا بختیاری
با نفرین و نفرت ابدی بر جلادن و شکنجه گران جمهوری اسلامی

رحمت تقوی. جان در برده از اوین دهه ۶۰



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy