Monday, Dec 16, 2019

صفحه نخست » هشدار: گرگ هایی در لباس میش، سّم پاشی می‌کنند. هوشیار باشیم، علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr.jpgپیام واصله - ماشین دروغ پراکنی، شایعه سازی، جعل خبر و جعل بیانیه و شانتاژ خبری، با همه توان، امکانات و قدرت اهریمنی خود، از هم اکنون، وارد میدان شده، در لباس‌های مختلف از جمله: دایه مهربان تر از مادر، کاسه داغ تر از آش، گرگی در لباس میش و اهریمنی درقالب فرشته، در صدد وارونه جلوه دادن حقیقت هستند:
حقیقت - روز پنجشنبه پنجم دیماه، از سوی پدر و مادر داغ دیده، دل شکسته، جگرسوخته و آتش گرفته پویا بختیاری قهرمان زنده یاد و جاوید ملت ایران، بنمایندگی از تمام شهدای قتل عام اخیر، روز بزرگداشت شهدای ملت، اعلام شده است. مادران بزرگواران و زنده یادانی چون ستار بهشتی، ندا آغا سلطان و.. نیز بدان پیوسته، مهر تایید بر آن گذاشته و خواهان شرکت ملت، درین مراسم، شده‌اند. باین ترتیب، بدون کم و کاست، فقط و فقط روز پنجشنبه، پنجم دیماه، روز بزرگداشت شهدای ملی میهنی، یعنی همه پویا بختیاری‌های کشور است و بس.

جعل - نیرنگی که رژیم اهریمنی، با خرج هزاران میلیاردی، برای تغییر این روز، در داخل و خارج، وارد میدان شده، این است: عمال بیت فاسد رهبری اعم از اطلاعاتی سپاهی و..، روز و تاریخ‌های مختلف را، بعنوان روز چهلم شهدا، اعلام نموده‌اند. از جمله برخی ازین، حلقه‌های مفقوده داروین، در روزی نامه‌های رژیم نوشته‌اند: دلم سوخت و جگرم آتش گرفت. چرا پنجم دیماه، که روز درگذشت پویاست و دو روز و.. سه.. چهار روز بعد، که روز چهلم... و.. و هست. نه؟!
گول نخوریم - روز پنجشنبه پنجم دیماه، روز اجماع ملی میهنی همه پدران و مادران عزیز از دست داده و بشهادت رسیده، برای بزرگداشت همه این قهرمانان ملی میهنی است. این روز را، می‌توان با اتحاد ملی، به روز پایان رژیم عصر حجری جمهوری اسلامی، تبدیل نمود.
بخصوص اینکه: در تایید بیانیه مادر و پدر داغدیده پویا‌ها، مادران قربانیان سرکوب‌های جمعی سالهای ۷۸-۸۸-۹۶-۹۸ در بیانیه‌ای، از مردم ایران و جهان خواسته‌اند. روز پنجم دیماه، مصادف با چهلمین روز قتل عام بهترین فرزندان ملت ایران، روز بین المللی ادای احترام به قربانیان آبانماه اعلام گردد و در خواست نموده‌اند. که ملت هشتاد میلیونی ایران، مقیم داخل و هشت ملیونی مقیم خارج از کشور، برای نشان دادن حضور در صحنه مبارز متحد و یک پارچه و بی امان خود، علیه رژیم ضد بشری جمهوری اسلامی، درین بزرگداشت ملی میهنی شرکت کنند. زیرا که، این قتل عام‌ها را، مصداق بارز جنایات علیه بشریت دانسته و خواهان آنند. که عاملین آن، در دادگاه بین المللی، محاکمه و مجازات گردند. تا جلو این قبیل جنایات یک بار و برای همیشه در جامعه بشری گرفته شود.
یک سئوال از مزدوران خامنه‌ای در داخل و خارج از کشور: خودتان هم میدانید. که این موقعیت و امتیاز و پول و منالی و... که دارید. بخون ملت ایران آغشته است. برای حفظ این جایگاه گذرا و فانی خود، دست‌های‌تان تا مرفق بخون هموطنان بیگناه و بدون اسلحه یا وسیله دفاعی که جز جان شیرین وسیله نجات ازین تنگنا‌های وحشتناک را ندارند، آغشته است. هر چیزی که میخورید هر لباسی که می‌پوشید. در هر جایی که سکنی دارید با هر وسیله‌ای که رفا و آمد می‌کنید. هر زیال و دلار و پوند و یورویی که از رژیم میگیرید. بخون مظلوم ترین و بی پناه ترین انسان‌های تحت ستم بی رحم ترین و خطرناکترین دیکتاتوری ضد بشری کره زمین، آلوده است. آیا این روز‌ها هم، نهیب وجدان را نمی‌شنوید.؟! چرا؟!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy