Saturday, Jan 11, 2020

صفحه نخست » آقای آسد علی! به کمتر از «غلط کردیم» گفتن تان راضی نیستیم!؛ ف. م. سخن

8402FAFA-95F1-4DD1-9A74-E0F348FABE3B.jpegدر برنامه ی خبری سیمای ملوث جمهوری اسلامی، گوینده اظهار داشت:
«بیانیه ی ستاد کل، که خیلی زود به مرجع خبرهای مربوط به سقوط [هواپیمای اوکراینی] تبدیل شد، یک سوال دیگر را هم مطرح کرد که شاید تعجب آور باشد و آن این که آیا لازم بود واقعیت مساله گفته شود و در این زمینه «اصطلاحا» صداقت به خرج داده شود به خصوص این که «دشمن» حتما سوءاستفاده خواهد کرد؟ دشمن حتما از این ماجرای تاسف بار و دلخراش بسیار شادمان است و بهانه ی خوبی برای حمله به ملت ایران یافته تا شاید حماسه عظیم پیمان با «حاج قاسم» را...»

ما، به عنوان یکی از دشمنان حکومت اسلامی و شخص سید علی از این فرصت استفاده می کنیم و با توجه به سخنان رهبر کلافه ی حکومت اسلامی که بعد از سرنگون شدن هواپیمای مسافربری ایران توسط امریکا گفته بود:
«امریکایی ها می گویند اشتباه کردیم هواپیمای مسافربری را با ۳۰۰ مسافر سرنگون کردیم. شما غلط کردید که اشتباه کردید!»
به او و اراذل و اوباش حکومت اش می گوییم به کمتر از «غلط کردیم» گفتن تان رضایت نخواهیم داد.

این ها فرمایشات و شکر خوردن های خودِ شما ست. اگر چه شما همیشه واعظ غیر متعظ بوده اید و به آن چه در مورد دیگران و بخصوص «دشمنان» گفته اید، خودتان عینا عمل کرده اید، اما از این صراحت کلام تان نمی توانیم بگذریم، و غلط کردن علنی و شفاف تان را در پیشگاه مردم مطالبه نکنیم.

غلط کردن های دیگری هم هست که می توانید آن ها را به غلط کردن در زمینه انداختن هواپیمای مسافربری اوکراینی بیفزایید:
-غلط کردیم که اعتراض بنزینی و در اصل اعتراض به کل نظام اسلامی را به خاک و خون کشیدیم!

-غلط کردیم که صدای انقلاب مردم ایران را نشنیدیم!

-غلط کردیم که همین الان هم صدای اعتراض دانشجویان معترض را که به شکل شفاف می گویند «غلط کردی خطا کردی» و «مرگ بر اصل ولایت فقیه» و «سلیمانی قاتل است رهبرش هم قاتل است» را نمی شنویم!

-غلط کردیم فرماندهی کل قوا را که یک کار تخصصی ست و نه کار یک روضه خوان پنج تومانی بر عهده گرفتیم و چنین افتضاحی به بار آوردیم!

-غلط کردیم که گفتیم «آتش به اختیار»، و این آتش به اختیار گفتن مان باعث شد تا اپراتور سامانه ی موشکی مفلوک، همینجوری به اختیار و دلبخواه، کلید شلیک موشک زمین به هوا را به هوای این که «هواپیما، موشک امریکای جنایتکار است» بزند و ۱۷۶ انسان نازنین را به قتل برساند...

از این غلط کردن ها بسیار است. اگر داوطلبانه غلط نکنید، مطمئن باشید مردم به وقت اش شما را وادار به این غلط کردن ها خواهند کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy