Monday, Jan 13, 2020

صفحه نخست » نماینده خامنه‌ای به معترضان: ما با تمام قدرت در برابر توطئه دشمنان می‌ایستیم

Ali_Shirazi.jpgالعربیه - علی شیرازی نماینده علی خامنه‌ای در نیروی قدس سپاه پاسداران در واکنش به موج تازه تظاهرات در ایران، معترضان را تهدید کرد و این اعتراض‌ها را به آمریکا و اسرائیل نسبت داد.

شیرازی یک‌شنبه ۱۲ ژانویه با انتشار پیامی نوشت، ما اجازه نمی‌دهیم دشمنان ملت ما آمریکا «جهانخوار» و رژیم غاصب (اسرائیل) و ایادی حلقه به گوش آنان به بهانه شلیک به هواپیما، از مردم ایران انتقام بگیرند.

او تهدید کرد: «ما با تمام قدرت در برابر توطئه‌های دشمنان می‌ایستیم... و همچنان امنیت را به ایران و ایرانی هدیه می‌نماییم.»

مطالب بیشتر در سایت العربیه

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس همچنین «سنگ تمام گذاشتن» هواداران جمهوری اسلامی در تشییع جنازه قاسم سلیمانی، فرمانده این نیرو اشاره کرد و گفت: «پیوند مردم و سپاه و سپاه و مردم ناگسستنی است. دشمنان تصور نکنند که می‌توانند از این روزنه استفاده کنند و به امیال شوم خود برسند.»

او در ادامه گفت، مردم ایران به خاطر یک اشتباه هرگز به سپاه پاسداران پشت نمی‌کنند.

در روزهای گذشته ایران یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین را در نزدیکی تهران سرنگون کرد و در این حادثه ۱۷۰ سرنشین هواپیما جان باختند. اگر چه ایران ادعا کرد که این هواپیما به اشتباه سرنگون کرده ولی کشورهای مختلف از جمله اوکراین و کانادا که شماری از ایرانی‌های شهروند کانادا نیز در این پرواز جان باختند، اظهارات مقامات ایرانی را باور نکرده و خواستار صورت گرفتن تحقیقات بین‌المللی در این‌باره شدند. مردم شهرهای مختلف ایران نیز در اعتراض به کتمان این اتفاق از سوی نهادهای رسمی ایران در روزهای پس از حادثه، حکومت ایران را به دروغگویی متهم کرده و خواستار استعفای رهبر ایران شدند.

تظاهرکنندگان ایرانی شامگاه شنبه ۱۱ ژانویه ۲۰۲۰ در خیابان‌های تهران و شهرهای اصفهان و شیراز در اعتراض به سران رژیم و سپاه پاسداران که مسئولیت هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری اوکراینی را بر عهده گرفته است ضمن محکومیت عملکرد رژیم در این فاجعه اقدام به پاره کردن پوسترهای قاسم سلیمانی و سردادن شعار «دیکتاتور سپاهی داعش ما شمایی» کردند.

تظاهرکنندگان ایرانی همچنین شعارهایی نظیر «نظام جنایت می‌کند رهبر حمایت می‌کند» و «مرگ بر خامنه‌ای» را در محکومیت اقدامات رژیم ایران و عملکرد رهبری خامنه‌ای و سپاه پاسداران سردادند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy