Sunday, Jan 12, 2020

صفحه نخست » ترودو: داد قربانیان هواپیمای ساقط شدۀ اوکراینی را خواهیم ستاند

trudo.jpgرادیو بین المللی فرانسه - جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، در مراسم بزرگداشت خاطرۀ قربانیان هواپیمای ساقط شدۀ اوکراینی توسط سپاه پاسداران که دیروز یکشنبه دوازدهم ژانویه در دانشگاه ادمونتون در غرب کانادا برگزار شد قول داد که تا "اجرای کامل عدالت" و ستاندن داد قربانیان هواپیمای ساقط شدۀ کانادایی توسط ایران، چه امروز چه در سال‌های پیش رو دولت و ملت کانادا در کنار بازماندگان قربانیان این واقعه بایستند.

نخست وزیر کانادا خطاب به حاضران تاکید کرد: "به هیچ وجه خود را تنها احساس نکنید. کل کشور کانادا در کنار شماست و تا حصول به نتیجه از پای نخواهیم نشست. "

نخست وزیر کانادا در جای دیگری از سخنانش خطاب به خانواده‌های قربانیان حادثه تاکید کرد: "این فاجعه هرگز نباید صورت می‌گرفت و به شما اطمینان می‌دهم که از حمایت من در این دورۀ بسیار دشوار برخوردار هستید."

مطالب بیشتر در سایت رادیو بین المللی فرانسه

نخست وزیر کانادا بار دیگر خواستار انجام تحقیقات کامل و شفاف در خصوص چگونگی ساقط شدن هواپیمای مسافربری اوکراین توسط دفاع ضدهوایی سپاه پاسداران شد.

معاون نخست وزیر کانادا، کریستیا فریلند، نیز در اظهاراتی جداگانه گفت که هیچ چیز جان‌های ۵۷ کانادایی (ایرانی تبار) این پرواز را که کشته شدند جبران نخواهد کرد و زخم از دست دادن آنان هرگز التیام نخواهد یافت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy