Saturday, Jan 25, 2020

صفحه نخست » هشدار جدید ارتش آمریکا به مقامات ایران

general_012420.jpgزمان برای اقدامات ماجراجویانه‌ شما مناسب نیست

العربیه - یک فرمانده ارشد آمریکایی روز جمعه 24 ژانویه ضمن هشدار به مقامات رژیم ایران گفت، دیگر زمان برای اقدامات ماجراجویانه شما مناسب نیست.

ژنرال کنت فرانک مک کنزی جونیوز، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) که از سربازان آمریکا در یکی از پایگاه‌های ارتش این کشور در دریای سرخ دیدن می‌کرد، گفت: «واشینگتن می‌خواهد رهبران رژیم ایران را متقاعد کند که دیگر زمان برای انجام اقدامات ماجراجویانه آنها مناسب نیست».

ژنرال آمریکایی گفت، پیام ایالات متحده به رهبران رژیم ایران واضح و مشخص است و آن اینکه: «ما به دنبال جنگ نیستیم، بنابراین شما هم نباید به دنبال آن باشید».

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

به گزارش روزنامه واشنگتن پست، فرمانده سنتکام، روز جمعه گفت، با توجه به افزایش تنش‌ها در منطقه خاورمیانه، نیروهای نظامی آمریکا به حضور خود در خاورمیانه ادامه خواهند داد.

حضور نظامی گسترده، پیامی روشن برای تهران

این فرمانده ارشد ارتش آمریکا افزود: «استقرار نیروهای هوایی و دریایی در منطقه خاورمیانه و دریای سرخ با هدف احیای قدرت «بازدارندگی» واشینگتن و ارسال سیگنال واضح و روشن به تهران است».

فرمانده سنتکام که بر عرشه یکی از کشتی‌های نظامی این کشور، مستقر در شمال دریای سرخ سخن می‌گفت، افزود: «ما دوست داریم شاهد کاهش سطح تنشی باشیم که اخیراً در منطقه تشدید شده است».

اظهارات ژنرال آمریکایی اشاره‌ای به تهدیدات متقابل واشینگتن و تهران است که در پی کشته شدن قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران طی حمله پهپادی آمریکا در تاریخ 3 ژانویه در فرودگاه بغداد، شدت گرفت.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy