Tuesday, Mar 24, 2020

صفحه نخست » می خواهم مردم آزاری کنم و خامنه ای را از ترس زهره ترک کنم!؛ ف. م. سخن

2897739E-6482-4F8E-9DCD-4D17C0104448.jpegیوهاهاهاها!

آقای خامنه ای بترس!

فکر کن نشستی توو اتاق تاریک، رعد و برق و باران و توفان. نور چراغ کم و زیاد می شه. بعد یکهو یک نفر از پشت پنجره ظاهر می شه که قیافه اش شبیه به من ه و ریش و سبیل فراوان داره و چشم های خوفناک! همین جور که نیش اش را باز کرده یوهاهاهاهاها می کنه!

شما گفتی که امریکایی ها ممکن است به اسم کمک، بیایند ایران، دارویی به بیماران بدهند که هیچوقت خوب نشوند.

خب این که همه اش شد حدس و گمان.

البته شما که اسکیزوفرنی حاد داری، باید هم دچار حدس و گمان بشی ولی من می خواهم از پشت پنجره، در این شب توفانی، به شما چیزهایی بگویم که اصلا حدس و گمان نیست و عین واقعیت است! ایشاللا شوک درمانی من باعث شود که شما اول از حال بروی، بعد یهو معجزه شود و حال ات خوب شود!

اما چیزهای وحشتناک:
می دانی که همه ی امور مملکت امروز به صورت رایانه ای اداره می شود. آیا میدانی که سیستم عامل اکثر رایانه های مهم، از رایانه های بانک گرفته تا رایانه های ارتش، «ویندوز مایکروسافت» آن هم ورژن های قدیمی پر از حفره های امنیتی ست؟ آیا می دانی که همه چیز مملکت، انگار روی «داریه» ریخته شده و امنیتی های امریکا، دارند همین جوری همه چیزمان را تجزیه و تحلیل می کنند؟

می دانی که مواد اولیه ی دارویی که باهاش در ایران دارو می سازند از غرب و شرق وارد ایران می شود؟ می دانی که اگر امریکایی ها بخواهند ما را چیزخور کنند، نیازی به قدم رنجه به خاک ایران ندارند و با صدور داروهای معیوب، می توانند ژن خراب ما را خراب تر کنند؟

می دانی که امروز همه ی ناوبری ها، چه زمینی چه دریایی و چه هوایی با جی پی اس انجام می شود. آیا می دانی که صاحب جی پی اس کیست؟ نه. فقط امریکا نیست، بلکه وزارت دفاع امریکاست! هواپیما بلند شده دارد با این دستگاه از تهران به خرم آباد می رود، خلبان هم از بس به جی پی اس عادت کرده به دستگاه های دیگر توجه نمی کند، و فکر می کند که دارد سه چهار هزار پا بالای کوه ها پرواز می کند نگو جناب امریکا پیچ را چرخانده و آن سه چهار هزار پا الکی ست و یهو می بینی رفتی توو شیکم کوه!

بازم بگم؟ بگم بگم؟ دِ یخرده بترس و بلرز، بلکه حال ات خوب شه!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy