Friday, Mar 27, 2020

صفحه نخست » جن از دید آقای خامنه‌ای، ابوالفضل محققی

Abolfasl_Mohagheghi.jpgپیام نوروزی خامنه‌ای و این کلمه "جن" کلمه نا آشنا برای مردم در مفهوم سیاسی بود و آشنا برای حکومتیان علی الخصوص آخوند جماعت.

این پیام نه کاری با نوروز داشت و نه فاجعه آبان ماه و نه حتی با کرونائی که دارد بیداد می‌کند. هسته اصلی این پیام همان دغدغه دائم آقای خامنه‌ای است در برخورد با نیروهائی که هنوز به تمامی سر در اطاعت او ندارند و در کار او اخلال وارد می‌کنند.

جن وانس طرح شده توسط او طرف خطابش نه ترامپ است ونه اسرائیل. بلکه کسانی است که آیه‌های یکصد دوازده و سیزده سوره انعام از آنان بعنوان دشمنان شیطان صفت پیامبران در میان انس وجن سخن می‌گوید. "دشمنان بیرونی با مواضع آشکار "انس "و دوست نمایان پنهان کار داخلی دشمن خودی که پشت ادعاهای فریبکارانه ایمانی و ریا کارانه اعتقادی سنگر می‌گیرند و برای مردم پوشیده‌اند "جن"!
آیه اضافه می‌کند که ما برای هر پیامبری دشمنی از شیطان‌های انس و جن را بر گماشتیم. خامنه‌ای ولایتمدار تنها کسی است که ولایتش به او اجازه می‌دهد مانند پیامبر جن‌های رفته در قالب دوست را با سخنان آراسته ببیند. امری که دیدن آن بر هیچ کس جز ولی فقیه ممکن نیست.
او با اگاهی ودقت این کلمه مسلکی "جن" که قابل فهم برای معممین درس خوانده حوزه‌های دینی علی الخصوص شخص روحانی است، پیش می‌کشد، تا از یک سو جایگاه و مقام خود را به عنوان تنها روحانی ولی فقیه که علم نهان بینی و توان دیدن اجنه را داد نشان دهد و هم پیام خود را در قالب کلمات زرگری آخوندی به گوش کسانی که در لباس خود‌ی هستند ولی خودی نیستند برساند.
کسانی که او هرگز اعتمادی جز از سر نا چاری به آن‌ها ندارد.
از نظر من روح حاکم بر پیام کاملا مشحون ازاین بی اعنمادی است! همراه گستاخی و بی پروائی در نشان دادن قدرت ولی فقیه وفصل الخطاب بودن او.
"در خانه اگر کس است یک حرف بس است!"
پیامی که ترس از اجنه چنبر زده بر دور او را نشان می‌دهد. دغدغه خاطر او از مسئله جانشینی، چگونگی اعمال بی سوال و جواب قدرت در تمامی عرصه‌ها!
در شرایطی که روند حوادث و آخرین انتخابا ت مجلس شکست کامل تبدیل ملت به امت را نشان داد. عزم جزم او در تکیه بر قشون کف خیابانی! یک دست کردن حکومت با تکیه یه بر سر نیزه نظامیان ویکسره کردن تکلیف خود با این احنه را تیز نشان داد.
فرصتی که بعد سرکوب‌ها و تشیع جنازه سلیمانی بدست آمده بود. اما کرونا خلل جدی بر کار او وارد ساخت، که نمود آن در چگونگی بر خورد حکومت و دولت در مسئله کرونا نمود می‌یابد.
حکومتی که به هیچ اصل و معیار انسانی، ملی و جهانی پای بند نیست. در شرایطی که کشتار بیداد می‌کند معاون وزارت بهداشت به استقبال پزشگان بدون مرز می‌رود. در مقابل به اشاره آقا همان کس باید عذر پزشگان و کمک‌های پزشگی آن‌ها را به خواهد. بدون آن که کسی را یارای سوال باشد. نه دولت را جربزه سوال است! نه ملت را!
دیر وقتی است که آقا جن می‌بیند چند تائی را حصر خانگی کرده، تعدادی را زندان و در کار شناسائی بقیه. این وسط ملت درد کشیده‌ای که بین انس وجن ساخته ولی فقیه مستبد، خود رای، وجن گیر گرفتار آمده است.

ابوالفضل محققی



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy