Sunday, Mar 29, 2020

صفحه نخست » ویروس جمهوری اسلامی و حکایت آفتابه لگن آن، فرید انصاری دزفولی

Farid_Ansari_Dezfouli.jpgاخیرا کمپینی در ایران راه افتاده است بنام کمک به بیماران مبتلا به کرونا در اروپا و آمریکا. از رهبر تا شمخانی و از میرسلیم تا سردار سلامی و دیگران. در این میان یک عده بنام طلاب جوان هم به ظریف نامه نوشته اند و خواستار اعزام به اروپا و آمریکا شده اند این تشکل در نامه خود از «عدم رسیدگی مناسب به سالمندان و نیازمندان مبتلا به کرونا در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی» اظهار نگرانی کرده است.

درخواست طلاب جوان از ظریف ناشی از نگرانی آنان از وضعیت سالمندان و تهیدستان اروپا و آمریکا نیست. بلکه بخشی از عملیاتی است که در روزهای گذشته رسانه‌های وابسته به سپاه پاسداران به راه انداخته‌اند. طلاب جوان همان هایی می باشند که به دستور سپاه طب اسلامی را علم کردند و در بیمارستانها برای کنترل پزشکان و پرستاران و ممانعت از رقصیدن آنان با موسیقی و جایگزینی آن با خواندن آیاتی از قرآن کریم و مدح و دعا مانع انرژی یابی کارکنان حوزه سلامت و درمان در بیمارستان ها شوند. بر اساس اطلاعاتی که در نشریه داخلی این گروه با عنوان «یک تجربه مانا» ذکر شده است، حضور طلاب و بسیجی‌ها در بیمارستان‌ها نه به صورت «آتش به اختیار» که با «دستور سپاه» بوده است.

حال پرسش این است؛ در زمانی که رژیم اسلامی دست گدایی به این و آن دراز کرده است و درخواست کمک پنج میلیارد دلاری از صندوق بین‌المللی نموده که نشان می‌دهد ایران زیر فشار شدید اقتصادی قرار دارد و با کمبود اعتبار و بودجه برای کنترل و مبارزه با ویروس کرونا مواجه است؛ بطوریکه در بسیاری از بیمارستانها و درمانگاه ها حکومت با مشکل تهیه لوازمی چون دستگاه اکسیژن، گیت، ماسک، دستکش و روپوش محافظتی برای کادر پزشکی و درمانی خود روبرو می باشد و قادر نیست حتی از سلامت کارکنان حوزه سلامت خود محافظت نماید چگونه دم از کمک به سالمندان و نیازمندان اروپا و آمریکا می زند.

در اغلب کشورهای درگیر با کرونا دولت ها علاوه بر تامین نیازهای پزشکی و درمانی چتر حمایتی مالی و درمانی خود را گسترش داده اند و یارانه‌هایی برای مردم و اقشار کم‌درآمد تعیین نمودند، اما دولت ایران همچنان چشمداشت به کمک‌های بین المللی و مردمی و تامین نیازهای اولیه مراکز درمانی به وسیله خود مردم دارد.

کشور های اروپائی و امریکا نیازی به کمک شما ندارند. اصلا آنان به شما ویزا نخواهند داد تا وارد کشورشان شوید. همین قدر بگویم که همین سه شنبه گذشته وزیر بهداشت بریتانیا اعلام کرد ما به یاری ۲۵۰ هزار نفر نیروی داوطلب برای کمک در بیمارستان ها، کمک به آمبولانس ها و کمک به بخش غذا و آذوقه برای انانی که قادر به بیرون رفتن از خانه نیستند نیازمندیم. از سه شنبه تا پنجشنبه یک میلیون نفر ثبت نام کردند تا به صورت داوطلبانه به مردم و حوزه سلامت کمک نمایند.

حالا چند طلبه جوان تحریک شده توسط سپاه پاسداران مدعیند که می خواهند به این ملت های مسئولیت پذیر و وظیفه شناس کمک نمایند.

طلاب جوان

شما اگر واقعا غرضی و مرضی از بیان این گفتار ندارید، خب بروید همین کارها را که کاری بسیار بشردوستانه و نیکویی هم می باشند در راه خدا و بنام انسانیت در شهرهای خودتان انجام دهید.

مگر همین امروز کم هموطن نیازمند و سالمندان و مریض و یا دارای معلولیت در ایران یافت می شوند که نه آهی در بساط دارند و نه پولی برای خرید غذا و دارو و نه می توانند از خانه خارج شوند.

چرا نگران هموطنان خود نیستید. چرا نمی روید به افراد بی خانمان و هموطنانی که بعلت فقر مطلق مجبورند برای پیدا کردن کاری و نانی به استقبال ویروس کرونا بروند کمک کنید و یاری برسانید.

راست می گویید مردم را تشویق کنید بجای عاشورا و تاسوعا الان نذری بدهند تا آن کارگر و زحمتکش روزمزدی که بخاطر این شرایط از کار اخراج شده است به آنان آذوقه و یا کمک مالی برسانند. مسئولیت پذیری و ایثارگری در این ایام معنایی بجز همیاری و همبستگی، نوازش دلهای شکسته و دردمند و از خود گذشتگی ندارد.

الان زمان احسان و نیکوکاری است. کارگران بسیاری بیکار شده اند، بسیار از کسبه و دست فروشی ها از ترس کرونا به خانه خود پناه برده اند درآمدی ندارند، و خانواده هائی که بعلت اینکه نان آوردشان بیکارگشته درمانده شده اند و اجاره نشین هائی که قادر به پرداخت اجاره خود نیستند. همه اینها منتظر احسان و نیکوکاری و همدلی ما ایرانیان از جمله شما هستند. بروید بی منت به حاشیه نشینها و حلبی آباد ها اطراف شهر خودتون و به مردم دردمند کمک کنید تا تسکینی برای درد آنان باشید.

بروید به کودکان خیابانی و یا ان پیرمرد و پیرزن بخت برگشته ای که در سطل زباله ها در جستجوی لقمه نانی می باشند کمک کنید تا برای رنج بی پایان آنان تسکینی باشید.

اگر راست می گویید این گوی و این میدان.

اما به شخصه به شما دکانداران دین فروش اعتقادی و اعتمادی نداشته و ندارم که بدون علت و بی رشوت یاری نمائید.

شما آخوندید و مثل ۹۵ درصد آخوندها حرف مفت می زنید و عوام فریبی می کنید و دین را وسیله امرار و معاش و ارتزاق خود کرده اید. همانطور که در بالا نوشتم شما دغدغه کمک رسانی به سالمندان و نیازمندان در اروپا و آمریکا را ندارید، که اگر داشتید به هموطنان خود یاری رسانی می کردید. شما مشتی کلاش شارلاتان می باشید که شب و روز دروغ و دروغ و دروغ می گویید.

البته ویروس دروغ یکی از انشعابات ویروس استبداد آنهم از کثیف ترین نوع آن استبداد دینی است.

ادعای شما و دیگر سران جمهوری اسلامی برای به کمک شتافتن به سالمندان و نیازمندان دیگر کشورها همان حکایت آفتابه و لگن هفت دست شام و نهار هیچی. کشوری که خود به کمک‌های بشردوستانه دیگر کشورها نیازمند است و آنقدر گداست که وامی از صندوق بین‌المللی پول درخواست کرده است لازم ندارد گزافه گوئی نماید و مدعی کمک به دیگران شود.

ویروس استبداد دینی ویروسی کشنده تر وخطرناکتر از ویروس کرونا می باشد که باید ملت ایران همت کند در یک همبستگی ملی اول ویروس کرونا و سپس ویروس جمهوری اسلامی را محو و نابود سازد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy