Sunday, Apr 26, 2020

صفحه نخست » چند سئوال علمی و شرعی در مورد ویروس یاب دوقطبی، مهران رفیعی

Mehran_Rafiei_2.jpgرونمایی از دستگاه شگفت انگیز ویروس یاب توسط فرمانده فرزانه سپاه و همکاران دانشمندشان سئوالات زیادی را بوجود آورده است که امیدوارم ایشان در مصاحبه های بعدی به آنها جواب بدهند. لازم به تذکر است که هر گونه تعلل و عدم شفافیت در این مورد موجب سوء استفاده دژمن می شود. مثلا ممکن است که خبرهای پشت پرده از طریقی به گوش خبرگزاری رویترز برسد و آبروی ریزی دیگری برای نظام مقدس رقم بخورد.

سئوال اول در مورد بی توجهی به نیازها و اولویت های نظام

در حالی که عده زیادی از مقامات ارشد نظام و بخصوص مقام رهبری از بیماری های مزمن انگلی رنج می برند چرا ساختن دستگاه انگل یاب در اولویت قرار نگرفته است؟ البته در این برهه حساس از زمان، تعداد قطب های انگل یاب اهمیت زیادی ندارد، حتی اختراع یک فقره دستگاه انگل یاب تک قطبی هم قابل قبول می باشد.

می دانیم که ویروس کرونا معمولا به دستگاه تنفسی حمله می کند و خطر مرگ آن هم چندان زیاد نمی باشد، بطوری که گروهی از مبتلایان حتی متوجه حضور این شازده کوچولوهم نمی شوند. ولی از آن طرف انگل ها به همه دستگاه ها و بخصوص دستگاه های مالی حمله می کنند و مجرای تنفسی نه یک شخص، بلکه یک ملت را می بندند. از قرار معلوم برای زمینگیر کردن یک ملت، ویروس کرونا باید زحمت زیادی بکشد و از فرد شروع کند و بعد به سراغ خانواده و همکار و همسایه برود و به همین ترتیب ادامه دهد تا نوبت به محله و شهر و استان و کشور برسد. اما همگی دیده ایم که انگل ها بسیار موثرتر و سریع تر عمل می کنند و می توانند در زمان کوتاهی ملتی را بدبخت کرده و صدها میلیارد را بالا بکشند. در ضمن، اخبار مربوط به زیان ها و تلفات ویروس کرونا را حسابی کش می دهند ولی صحبت کردن در مورد خسارت انگل ها اشکالات عدیده شرعی و عواقب سنگین قضایی دارد.

بر خلاف کرونا که شکلی ثابت دارد انگل ها دارای اشکال مختلفی بوده و مثل آفتاب پرست رنگ عوض می کنند و به همین علت تشخیص آنها دشوارتر می باشد. به عنوان مثال همین چند سال قبل یکی از مبتلایان انگلی ادعا کرد که در جلسه سازمان ملل، همگی حضار کرونای او را دیده و مبهوت شده اند، البته در زمان های قدیم وقتی که نفوذ و تهاجم فرهنگی کمتر از امروز بود، مردم از واژه "هاله" استفاده می کردند و نه کرونا.

بنابراین چنانچه به اختراع انگل یاب اولویت داده شود و بیماری انگلی این حضرات درمان شود اکثر مشکلات مملکت بر طرف خواهد شد. در ضمن تشخیص دادن انگل نیازی به آنتن و میدان مغناطیسی هم ندارد و ارزان تر تمام می شود.

سئوال دوم در مورد التزام عملی به اصل ولایت فقیه

با توجه به اینکه این دستگاه توسط برادران متعهد بسیجی اختراع شده است آیا شرط استفاده کردن از ویروس یاب التزام عملی به ولایت فقیه می باشد؟ مثلا آیا افراد غیر متهد هم می توانند به کمک این دستگاه ویروس های دو قطبی را کشف کنند؟ آیا این دستگاه می تواند ویروس دو قطبی را در بدن افراد غیر مکتبی هم تشخیص بدهد؟ خواندن کدام ادعیه قدرت دستگاه را بیشتر می کند؟ آیا می توان این دستگاه را با الکل ضد عفونی کرد؟

سئوال سوم در مورد حوزه عملیاتی دستگاه ویروس یاب

به گفته سردار سلامی این دستگاه بر اساس میدان میدان مغناطیسی کار می کند پس تکلیف ساکنان نیمکره جنوبی چیست؟ آیا سردار خبر دارد که در پایین خط استوا میدان مغناطیسی به خوبی نیمکره شمالی نیست؟ امیدوارم که دانشمندان بسیجی این مشکل را هم حل کنند و مشت محکمی بر دهان میدان مغناطیسی نیمکره جنوبی بکوبند.

سئوال چهارم در مورد تشخیص ژن های خوب

از وقتی که اهمیت ژن های خوب کشف و به تایید شوراهای محترم نگهبان و تشخیص مصلحت نظام رسیده است، دژمن انواع ژن هایِ خوبِ تقلبی را ساخته و در بازار تزریق کرده است تا از این طریق ضربه محکمی بر پیکر کم جان نظام بکوبد. بعضی از این ژن های معیوب به صورتی ساخته شده اند که از فیلترهای دقیق حراست و شورای نگهبان هم براحتی عبور می کنند. بنابراین لازم است که برادران دانشمند بسیجی ژن یاب مغناطیسی جدیدی برای تشخیص دادن ژن های خوب مصنوعی اختراع کنند.

و در آخر یک توصیه به سردار سلامی برای تقویت مصاحبه های علمی بعدی شان

این روزها بینندگان برنامه های تلویزیونی به ظاهر و لباس هنرپیشگان توجه بیشتری می کنند و حیف است که جهش های تولیدی و اختراعات علمی برادران بسیجی تحت تاثیر ریخت و قیافه غیر سینمایی سردار سلامی قرار بگیرد. مثلا بهتر است که در آینده سرداربا پوشیدن یک روپوش سفید در مقابل دوربین قرار بگیرد. اگر روپوش پزشکی در دسترس نباشد سردار می تواند یک پیش بند سفید از آرایشگر یا قصاب سر کوچه قرض بگیرد. اگر فرمانده سپاه یک عینک ری بن اصل از سردار قالیباف قرض بگیرد بچه های آبادان هم حرف های ایشان را باور خواهند کرد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy