Wednesday, Jun 10, 2020

صفحه نخست » اعدام جاسوسِ بیات شده سیا، راهی برای تشفی خاطر آقایان حکومت اسلامی؛ ف. م. سخن

44795A2D-649A-425E-B93F-1296162EB8B5.jpegالبته جمهوری نکبت اسلامی، بار اول اش نیست که گنجشک را رنگ می کند به اسم قناری به خورد هواداران خود می دهد.

بعد از پودر کردن حاج قاسم سلیمانی توسط امریکایی ها، ما شاهد الدرم بلدرم های سران حکومت اسلامی بودیم طوری که شخص خامنه ای برای نظارت مستقیم به عملیات انتقامی «فوری»، به اتاق عملیات سرک می کشید، که نتیجه «فوری» آن زدن یک پایگاه در حال تخلیه امریکایی با موشک و زخمی شدن چند سرباز امریکایی بود.

بعد از این عملیات بسیار انتقام انگیز و استراتژیک (!) ما شاهد عملیات شگفت انگیز خودزنی سپاه پاسداران علیه هواپیمای مسافربری اوکراینی که از تهران برخاسته بود بودیم، که موجب کشته شدن تعداد زیادی انسان بی گناه شد، و چون بسیار استراتژیک بود، جعبه ی سیاه این هواپیما به رغم در خواست کشورهایی که شهروندان شان مسافر این هواپیما بودند همچنان در گورستان اسناد جنایات جمهوری نکبت دفن شده است.

به عبارتی به این سری از رویدادها که نگاه کنیم فقط انسان های غیر امریکایی بودند که کشته شدند و تلفات امریکایی ها تقریبا هیچ بود.

و این از خواص شعار تو خالی دادن و به قول خامنه ای «گردن کلفتی» بی مایه است.

توضیح لازم:
عکسی که در رسانه ها منتشر شده و در آن جوانی را که در پشت سر قاسم سلیمانی حرکت می کند به عنوان شخص جاسوس نشان می دهد، ایرانی نیست و یک عراقی وابسته به حشد الشعبی ست.

حالا سپاه منفور پاسداران، یکی از افراد خودش را که همیشه همراه قاسم سلیمانی بوده به اسم جاسوس و خبرچین سیا دستگیر کرده و می خواهد او را اعدام کند.

دلیلی که برای این اعدام تراشیده شده، خبر دادن ساعات و مکان ها ی عبور و مرور قاسم سلیمانی بوده است.

فقط اشکال کوچولویی که در این ماجرای کمدی-کلاسیک وجود دارد این است که فرد مزبور، چند ماه قبل از کشته شدن حاج قاسم دستگیر شده به عبارتی بنده ی خدا روح اش از کشته شدن او خبر ندارد!

ولی جمهوری اسلامی جمهوری شعارها ست و شعار هم که می دانیم باد هواست!

از انتقام فوری و الهی که خبری نشد، دستکم برای تشفی خاطر رهبر معظم و امت همیشه در صحنه حزب الله یک نفر را که چند ماه قبل از زدن حاجی دستگیر کرده ایم اعدام کنیم، تا «جهانیان» به ما نگویند عجب حکومت بی عرضه ای بود که زورش به امریکا نرسید و او را به عزا ننشاند!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy