Friday, Jul 3, 2020

صفحه نخست » نماینده چابهار: توئیتر فیلتر است، ولی نمایندگان و هیئت رئیسه مجلس توییت میکنند؛ همین ها درخواست فیلتر اینستاگرام را هم دارند

4D8EC86F-7345-411B-8D67-A9D7D0A3FB28.pngنماینده چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقندی، گفت: وقتی توئیتر فیلتر است چگونه نمایندگان مجلس و اعضای هیئت رئیسه تند تند توئیت می‌کنند؟

به گزارش انتخاب، مشروح گفتگوی «معین‌الدین سعیدی»، با خبرگزاری برنا به شرح زیر است:
ما همیشه به نوعی عزاداریم

-با لباس مشکی تشریف آوردید، با توجه به اینکه در آستانه ولادت امام رضا (ع) قرار داریم، پوشیدن لباس مشکی توسط شما علت خاصی دارد؟

ممکن است جواب من از دید شما مقداری پوپولیستی باشد اما واقعیت این است که ما همیشه به نوعی عزاداریم. علیرغم خدمات بی شماری که توسط نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه جنوب سیستان و بلوچستان صورت گرفته است و هیچ نگاه، منصفی نمی‌تواند آنها را نادیده بگیرد اما عمق نارسایی‌ها و ناهنجاری‌های تاریخی به گونه‌ای است که حتی خود مقام معظم رهبری هم در رابطه با این منطقه می‌فرمایند اینجا راه‌های نرفته بیشتر از راه‌های رفته است. آب در منطقه سیستان و بلوچستان تبدیل به مشکل و معضل شده است، با عطف به اینکه پایین‌ترین شاخص دسترسی به آب شرب بهداشتی در کشور را داریم و در همین شرایط هرچند وقت یک بار شاهد این هستیم که یکی از کودکان سرزمینم به دلیل اینکه آب لوله‌کشی ندارند یا داخل هوتگ‌ها می‌افتند و غرق می‌شوند و یا طعمه گاندو می‌شوند. به همین دلیل معمولا این لباس مشکی را می‌پوشم و در جلساتی هم که با عزیزان دولت داریم، وقتی از من می‌پرسند به موارد مذکور اشاره می‌کنم، لذا امیدوارم این صحبت‌ها تلنگری به مدیران وزارت نیرو باشد و در حوزه مباحث مربوط به آب، یک ورود جدی داشته باشند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy