Monday, Jul 13, 2020

صفحه نخست » یک نماینده مجلس ایران در اثر کرونا جان باخت

arab13.jpgالعربیه - سخنگوی هیأت رئیسه مجلس ایران اعلام کرد که نماینده شهر کبودرآهنگ بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت.

همزمان با شیوع کرونا در ایران و اوج گرفتن موج اول این بیماری، برخی از مسئولان در این کشور ابتلای خود به این بیماری را اعلام کردند و برخی نیز فوت کردند. در حال حاضر که چند هفته‌ای است که موج دوم این بیماری در بیشتر شهرها گسترده شده، یکی از نمایندگان مجلس ایران نخستین مسئولی است که با اوج گرفتن موج دوم کووید 19 در این کشور، جان خود را از دست می‌دهد.

بر اساس گزارش خبرگزاری ایلنا، دوشنبه 13 ژوئیه 2020، محمدحسین فرهنگی، با تایید خبر فوت یک نماینده مجلس ایران در اثر ابتلا به کرونا، گفت: «متاسفانه با اخباری که به دست آوردیم نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی بر اثر بیماری کرونا دار فانی را وداع گفتند».

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه

به گفته او، جعفری مدتی در قرنطینه بود که امروز در اثر این بیماری درگذشت.

گفتنی است، خبرگزاری فارس 11 مارس 2020، لیستی از مقامات ایران که مبتلا به کرونا هستند یا در اثر این بیماری فوت شدند را منتشر کرد.

در این لیست فوت هشت نفر از مسئولان در اثر ابتلا به کرونا تایید شده بود. وضعیت 16 نفر دیگر از آنها نیز «قرنطینه و در حال درمان»، «رویه بهبودی و ترخیص از بیمارستان»، «قرنطینه»، «قرنطینه و رویه بهبودی» و «بستری در بیمارستان» اعلام شده بود.

وزارت بهداشت ایران، امروز اعلام کرد که با جان باختن 203 بیمار مبتلا به کووید 19 طی 24 ساعت گذشته، مجموع جان‌باختگان این بیماری به 13032 نفر رسید.

بر اساس این گزارش، 3375 بیمار نیز در وضعیت شدید و به نوعی بحرانی تحت مراقبت قرار دارند و 2349 بیمار جدید کووید 19 از دیروز تا امروز شناسایی شدند تا مجموع مبتلایان این بیماری در ایران به 259652 نفر برسد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy