Wednesday, Aug 12, 2020

صفحه نخست » آیا جمهوری اسلامی بازدهی و فایده خود را در برابر اربابان و دیگر بازیگران در صحنه از دست داده است؟ علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr.jpgاگر اتحاد اروپا و آمریکا، علیه شاه، در راستای ایجاد کمربند سبز (اسلام) در اطراف اتحاد جماهیر شوروی بود، با فروپاشی آن، پروسه کاشتن گرگی در منطقه و ترساندن گوسفندان، جایگزین آن شد. پولهای باد آورده صدور نفت، کشورهای حاشیه نشین جنوب خلیج فارس را، تبدیل به انبار تسلیحات غرب نمود. حتی اشغال سفارت و گروگان گرفتن دیپلماتهای آمریکایی در تهران و بمب گذاری در مراکز آمریکایی‌ها و متحدین‌اش، در منطقه و دیگر نقاط جهان، اعم از لبنان و عربستان و آرژانتین و... بطور متقابل، موجب تنبیه رژیم نگردید. بالعکس با این سکوت و مدارا، بخش عمده‌ای از خاورمیانه تبدیل به جولانگاه و مراکز نفوذ رژیم گردیده، با بدست آوردن پول فراوان از برجام، پروژه هلال شیعه تکمیل و حزب الله لبنان، به بازوی جهانگشایی شیعی رژیم، ازآسیا- آفریقا تا آمریکای لاتین، تبدیل شد.

مرکز صدور تروریسم بین المللی در تهران، اکنون به اژدهای چهل سر، تبدیل شده است. وقتی تروریست‌های دست پرورده رژیم در یمن، افغانستان، عراق، سوریه و لبنان و.. امان مردم را بریده و جهنمی برای کشور و مردم خود، ایجاد کرده‌اند. دنیا پی میبرد، که مردم ایران، چه رنجی را مستقیما، تحمل نموده‌اند. جمهوری اسلامی تمام مانور‌ها و آزمایشات سرکوب انسان‌ها را، اول در زمین ایران و علیه ملت ایران، تمرین می‌کند. سپس این ماشین سرکوب دوره دیده و آزموده را، در اختیار مناطق تحت نفوذ و اقتدار تروریست‌هایش، برای برخورد و سرکوب مردم، می‌گذارد.
قیام مردم لبنان، علیه حزب الله، نقطه عطفی در جهان اسلام و قیام مردم بلاروس، به عنوان یک اتحاد جماهیر شوروی کوچک، با یک رژیم استالینی، طرز تلقی و سبک و سیاق دیکتاتوری-تروریستی رژیم تهران را، نشانه میگیرد. نه لبنان به شکل سابق باقی خواهد ماند و نه دیکتاتور بلاروس، نفس راحتی ازین پس خواهد کشید. گرچه رقیب وی، به کشور مجاور پناه برده، اما آغاز پایان این تنها دیکتاتوری باقیمانده در اروپا، با بدنامی وی و بالعکس اتحاد ملت بلا روس علیه وی، فرا رسیده است. سقوط این دیکتاتوری، چون بازی دومینوی سیاسی-استراتژیک مهم، شاخک‌های پوتین در اوکراین و گرجستان و.. را، زیر سوال برده و و تضعیف اقتدار خود وی را، با درگیر شدن در مسائل مرزی و برون مرزی (سوریه و..) فراهم می‌سازد. کاری که آمریکا و متحدین‌اش، هم اکنون، با چین و بزرگنمایی مسائل هنگ کنگ و تایوان، در خصوص محاصره و مهار این غول بزرگ انجام میدهند. حتی اگر چین و روسیه، قطعنامه تحریم تسلیحاتی رژیم را، وتو کنند. همین پروسه، موجبات ناکامی چین و روسیه، در تبدیل رژیم تهران، به انبار مهمات و تسلیحات از رده خارج شده این دو را، فراهم می‌کند.
در چنین بازار شامی که، علیه رژیم و دو ارباب‌اش، تدارک دیده شده، برایان هوک، به عنوان نتیجه چند سالی، که مسئول امور ایران، در وزارت خارجه آمریکا بوده، می‌گوید: آینده ایران توسط مردم ایران رقم میخورد. دستاورد پیروزی مردم ایران و سرنگونی رژیم، به جامعه جهانی، تعطیلی مرکز پدرخوانده تروریسم بین المللی، در تهران و مرگ شاخک‌های جهانی این تروریسم، در منطقه و جهان را، رقم می‌زند. خاتمه جنگ سوریه و برکناری اسد، تعطیلی بساط تروریستی حوثی‌ها در یمن، طالبان در افغانستان و.. نجات خلیج فارس، از نابودی زیست بومی آن (از سوی چین)، تعطیلی بساط روسیه، در منطقه و حفظ محیط زیست جهانی، را به ارمغان می‌آورد. این همه، جز با اتحاد، همبستگی، سازمان-مدیریت میدان میلیونی، میسر نخواهد شد. سوته دلان منطقه و جهان، در انتظار قیام بزرگ و خیزش نهایی مردم ایران‌اند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy