Monday, Aug 24, 2020

صفحه نخست » حکم خامنه‌ای در منع واردات تلفن همراه، خرید ملک در خارج و... یعنی به آخر خط رسیدن، علی اکبر امیدمهر‎

Aliakbar_Omidmehr.jpgوقتی کفگیر آن چنان به کف دیگ رسیده که صحبت از جذب طلاهای مردم یا دلارهای خانگی می‌کنند و دستگاه بورس‌شان، با شکست پروژه فروش نفت خام به مردم، به گل می‌نشیند و در کشورهای منطقه اعتراضات مردمی علیه دخالت‌های جمهوری اسلامی منجر به آتش زدن مراکز توطئه، ترور و فساد رژیم می‌گردد؛ یعنی در همه زمینه‌های سیاست داخلی، با بن بست مواجه شده و از نظر سیاست خارجی نیز به ورشکستگی مطلق رسیده‌اند.

به اروپایی‌ها در التماس‌اند که برنامه تسلیحاتی‌شان تدافعی است و نباید تحریم شود اما موشک بالستیک و کروز، به نمایش می‌گذارند که تهاجمی است. یا تنها شاهرگ حیاتی باقی مانده برای اقتصاد نحیف‌شان، امارات است اما در پی مصالحه با اسرائیل، سخیف ترین و زشت ترین تهدید و توهین را به امارات می‌کنند تا با خراب کردن همه پل‌های پشت سرشان، علی آقای‌شان، با حوض خالی از ماهی اشتنها بماند و حیات و ممات وی و شرکاء، فقط و فقط، به طبل تو خالی رجزخوانی ختم شود.

الغرض، توپ در زمین ملت و همه شرایط برای زدن شوت نهایی به دروازه رژیم فراهم است. باید دست مریزادی گفت به مبارزانی که زدن گل پیروزی را مدیریت و سرانجام با میدان میلیونی نهایی کنند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy