Sunday, Nov 8, 2020

صفحه نخست » پمپئو خطاب به خامنه‌ای: تو شخصا صدها میلیون دلار از پول مردم ایران را دزدیده‌ای

4D27B496-BE87-493D-850F-EBBF43066E7E.jpegالعربیه - وزیر خارجه آمریکا خطاب به خامنه‌ای که از انتخابات آمریکا انتقاد کرده بود، او را «دزد صدها میلیون دلار پول مردم ایران» دانست و تاکید کرد که انتخابات در ایران شبیه یک «جوک» است.


مایک پمپئو شامگاه شنبه 7 نوامبر به وقت واشنگتن در پاسخ به توئیت اکانت انگلیسی رهبر ایران که از انتخابات در آمریکا انتقاد کرده بود، نوشت: «تو شخصا صدها میلیون دلار از پول مردم ایران را دزدیده‌ای. انتخابات شما جوک است و صدها نفر حتی برای شرکت در آن رد صلاحیت می‌شوند».


او در ادامه افزود: «امروز مردم ایران گرسنگی می‌کشند چون تو میلیاردها دلار صرف جنگ‌های نیابتی برای حفظ حکومت دزدسالارت می‌کنی».

پمپئو در ادامه توئیت خود، آمریکا را «بزرگترین کشور در تمام تاریخ بشر» توصیف کرد که همینگونه نیز خواهد ماند و افزود که از آن روزی استقبال می‌کند که «مردم ایران به آرزویشان برسند- و تو می‌دانی که آن چیست- همین».

👈مطالب بیشتر در سایت العربیه


خامنه‌ای در واکنش به انتخابات آمریکا نوشته بود: «در آمریکا وضع تماشایی است! رئیس‌جمهوری که الان سرکار است و انتخابات را دارد برگزار می‌کند، می‌گوید که این متقلبانه‌ترین انتخابات تاریخ آمریکاست! رقیبش هم در مقابل می‌گوید که ترامپ قصد تقلب وسیع دارد. این دموکراسی آمریکایی و نمونه‌ای از چهره کریه لیبرال‌دموکراسی در داخل خود آمریکاست».


مارکو روبیو، سناتور ارشد جمهوری‌خواه نیز در واکنش به این توئیت خامنه‌ای نوشت: «بله، دموکراسی آمریکا پرسروصدا، پرشور و گاهی وقتها بی‌نظم و شلوغ است، اما بی‌نهایت بهتر از این است که یک رژیم آخوندی قاتل بر شما حکومت کند».

EF2EB2F1-1B05-4DAD-8AAE-01F900309B12.png



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy