Tuesday, Nov 24, 2020

صفحه نخست » تلویزیون ایران معاون بایدن را به «فساد جنسی و اخلاقی» متهم کرد

camala.jpg العربیه - تلویزیون ایران در یکی از برنامه‌ها به معاون بایدن اتهام «فساد جنسی و اخلاقی» وارد کرد و عامل پیشرفت او را داشتن «روابط متعدد با مردان» عنوان کرد.

تلویزیون ایران که طی روزهای اخیر و در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، برنامه‌های ضدآمریکایی خود را افزایش داده است، و از سویی بارها در رابطه با برنامه‌ها و رفتارهای ضدزن و جنسیت‌زده مورد انتقاد قرار گرفته، این بار سراغ معاون بایدن رفته و این زن را بدون ارائه هیچ دلیل و مدرکی به «فساد جنسی و اخلاقی» متهم کرد.



بر اساس گزارش روزنامه جمهوری اسلامی، سه‌شنبه ۲۴ نوامبر ۲۰۲۰ در یکی از برنامه‌های شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی، کارشناس مسائل سیاسی به کامالا هریس معاون رئیس‌جمهور منتخب آمریکا «اتهام جنسی» وارد کرد و عامل پیشرفت این زن را داشتن «روابط متعدد با مردان» دانست.

مطالب بیشتر در سایت العربیه

این روزنامه ضمن انتقاد از چنین اظهارنظری، نوشت: «با توجه به اینکه رسانه ملی، پای‌بندی به اخلاق اسلامی را یکی از اصول اساسی فعالیت خود می‌داند، قرار دادن آنتن در اختیار چنین افرادی خلاف ضوابط این رسانه است».

انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا در ۳ نوامبر ۲۰۲۰ برای انتخاب رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا و معاون او، برگزار شد و با پیروزی نامزدهای حزب دموکرات، جو بایدن و کاملا هریس، به پایان رسید. این پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy