Wednesday, Dec 23, 2020

صفحه نخست » نامۀ سرگشاده جمعیت سوسیال دموکراسی برای ایران به جو بایدن

Social_Democrat.jpgبا درود و احترام

ما جمعی از " سوسیال دمکرات"‌های ایران، ضمن شادباش انتخاب شما از سوی مردم آمریکا، اجازه می‌خواهیم تا به مسایل پراهمیتی در روابط کنونی و آینده ایالات متحده آمریکا با رژیم جمهوری اسلامی ایران اشاره کنیم و از شما بخواهیم که به این مسایل و خواست‌ها توجه و عمل کنید.

بدون تردید ازظلم و ستمی که جهموری اسلامی بر مردم ایران و مردم منطقه خاورمیانه روا داشته است، آگاهی دارید.

اسناد وشواهد نیز جای تردید نگذاشته‌اند که جمهوری اسلامی ایران طی بیش از چهار دهه جنایت، کشتار ده‌ها هزار مخالف سیاسی و عقیدتی، ترورو گسترش آن در سطح ملی و منطقه‌ای وبین المللی، فساد مالی و اخلاقی، ماجراجویی، سرکوب و شکنجه کنشگران مدنی و زیر پا گذاشتن اولیه ترین حقوق زنان، ننگین ترین و سیاهترین کارنامه در تاریخ معاصر ایران را به نام خود ثبت و ضبط کرده است.

- با در نظر گرفتن واقعیت‌های عینی و موجود، یعنی اسارت آشکارِمیلیون‌ها شهروند ایران از طرف رژیم اصلاح ناپذیر و خودکامه و مستبد، گروگان گیری شهروندانی که گرفتار سیستم سرکوب، زندان و شکنجه واعدام از یکطرف و فقر و فساد و و دزدی ساختاری از سوی دیگر شده‌اند.
- با در نظر گرفتن اینکه رژیم جمهوری اسلامی به تعهدهای بین المللی خود پایبند نیست و با چپاول سرمایه‌های ملی، ثروت و امکانات ایران را برای گروه‌های نیابتی و اشاعه تروریسم هزینه می‌کند.
- با در نظر گرفتن مرگ روزانه هزاران نفر بر اثر بی کفایتی و ناتوانی این رژیم در مدیریت بیماری "کووید-۱۹" و در حمایت‌های اجتماعی،

ما از شما و از دولت شما تقاضا می‌کنیم:
الف) به حمایت معنوی از مبارزه آزادیخواهانه و عدالت جویانۀ مردم ایران ادامه دهید و ما را در منزوی کردن رژیم در سطح جهان همراهی کنید.
ب) به وظیفه دشوار و همزمان حمایت از مردم ایران از یک سو و ادامه فشار و تحریم‌های اقتصادی و سیاسی علیه این رژیم دیکتاتوری از سوی دیگر توجه ویژه کنید. تحریم‌ها باید هوشمندانه و برنامه ریزی شده رژیم اسلامی را محدود کند ولی به مردم به ویژه به بیماران و توده‌های تهیدست آسیب نرساند.
پ) رعایت حقوق بشر در ایران، در راس برنامه‌های مبارزاتی بسیاری از ایرانیان قراردارد، خواهشمندیم رعایت حقوق بشر، رفع تبعیض علیه زنان و آزادی تمام زندانیان سیاسی-عقیدتی و زندانیان دو تابعیتی را به‌عنوان پیش شرط تمام مذاکره‌های آینده با رژیم ایران در نظر بگیرید.
ت) در تمام کنش و واکنش‌ها با رژیم باید در نظر داشته باشید که هیچ امکان مادی و معنوی به رژیم ندهید که بتواند در راه توسعه تروریسم در منطقه و جهان به‌کار گیرد. تجربه نشان داده است، رژیم جمهوری اسلامی هیچ امکان مادی و معنوی را برای بهبود و رفاه مردم ایران به‌ کار نمی‌گیرد، بلکه آن را برای تقویت تروریسم و باجگیری بیشتر بین‌المللی هزینه می‌کند.
مردم ایران و آمریکا در مبارزه و نابودی تروریسم اهداف و منافع مشترک دارند.

با تشکر از کمک معنوی شما و مردم آمریکا از مبارزه مردم ایران.

جمعیت سوسیال دموکراسی برای ایران
۲ دی ماه ۱۳۹۹- ۲۲ دسامبر ۲۰۲۰


کپی انگلیسی نامه برای:
خانم کاملا هریس
برنی سندرز
خانم نانسی پلوسی
دفتر مجلس سنای امریکا
دفتر مجلس نمایندگان امریکا
وزیر امور خارجه کابینه جو بایدن



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy