Sunday, Apr 18, 2021

صفحه نخست » احمدی‌نژاد وضعیت حکومت ایران را شبیه دوران فتحعلی‌ شاه دانست

farda17-1.jpgرادیو فردا - محمود احمدی‌نژاد با تشبیه وضعیت کنونی حکومت ایران به دوران فتحعلی‌ شاه، از ادامه مذاکرات هسته‌ای توسط دولت روحانی به شدت انتقاد کرده و گفته است حکومت فتحعلی شاه «نصف بیشتر ایران را داد و جشن شکرگذاری برگزار کرد و مدّعی شد که آنها تهران را می‌خواستند و ما ندادیم».

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنرانی که روز پنج‌شنبه، ۲۶ فروردین در جمع حامیانش در تهران داشته، گفته است که حکومت فتحعلی شاه و قاجار، «منفورترین حکومت‌های تاریخ ایران» هستند.

آقای احمدی‌نژاد ضمن انتقاد شدید از امضای برجام، گفته حسن روحانی طبق نظرسنجی‌ها دو درصد محبوبیت دارد و دولت او صلاحیت ورود مجدد به مذاکرات هسته‌ای ندارد.

انتقاد تند احمدی‌نژاد از ادامه مذاکرات در حالی صورت می‌گیرد که در روزهای اخیر علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی با حمایت ضمنی از ادامه مذاکرات، سیاست کنونی را مذاکره توصیف کرده بود و خواستار فرسایشی نشدن مذاکرات شده بود.

👈مطالب بیشتر در سایت رادیو فردا

عباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه و مذاکره کننده ارشد هسته‌ای ایران در مذاکرات وین برای احیای برجام روز گذشته گفت که «تفاهم نهایی در حال شکل گرفتن است» و مذاکرات به مرحله‌ای رسیده که «می‌توان کار بر روی یک متن مشترک را به انجام رساند».

محمود احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنرانی خود همچنین از علی لاریجانی انتقاد کرده و با اشاره به تصویب برجام در دوران ریاست لاریجانی در مجلس، گفته است که این روند غیرقانونی بود.

او در بخش دیگری از سخنرانی خود به انجام مذاکره در حین وقوع اتفاقاتی در نطنز انتقاد کرده و گفته است انفجار تاسیسات هسته‌ای ایران موجب وارد آمدن «چند میلیارد دلار خسارت» شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy