Monday, Jun 13, 2022

صفحه نخست » نسل جوان ایران و شاهزاده رضا پهلوی، عرفان قانعی فرد

Erfan_Ghaneifard.jpg[* اولین بار این مطلب در ۲۰۲۰ در تایمز اسرائیل و در کتاب مُلای مخوف منتشر شده است]

سخت ترین زمستان تاریخ ایران در ۱۹ ژانویه ۱۹۷۹ آغاز شد. ۴۲ سال به طول انجامیده و همچنان ادامه دارد.
در آن روز سرنوشت ساز بود که شاه فقید محمدرضا پهلوی اراده ماندن نداشت. شاه. پادشاه ایران، به ارتش ایران و ساواک دستور داده بود که از اعمال قدرت، بپرهیزند.

با این کار، معترضان به خواسته خود رسیدند. همه رویاهای آنها به حقیقت پیوست (مراقب باشید چه آرزویی دارید!)
در حالی که هواپیمای شاهنشاه فقید از باند فرودگاهی که به سمت مصر می‌رفت بلند می‌شد، خمینی دستانش را بهم می‌مالید و لب‌هایش را با زبانش می‌لیسید. اما تازه، کابوس شروع شده بود.

اگر شاهنشاه، کمی متفاوت عمل می‌کرد، امروز خاورمیانه کاملاً متفاوت می‌بود. در اینجا - ایران ما- همه چیز از بین رفت. خمینی تکالیف و ماموریت خود را انجام داده بود. او از حمایت جیمی کارتر برخوردار بود که مرتکب اشتباه بزرگی - یا خیانت عظیم- شده بود (با حمایت او از رژیم مُلاها در پشت صحنه).

شاه پلک‌هایش را بهم زد و با خود اندیشید که خمینی از حمایت آمریکا برخوردار است، پس بهتر است از وطنم بیرون بیایم. در واقع شاهنشاه فقید، فردی صلح دوست و ایران دوست بود! در واقع امر، اگر شاهنشاه، ایستادگی می‌کرد و بلوا را سرکوب می‌کرد، آمریکا هم عقب نشینی می‌کرد و می‌رفت. آنقدر ایران را دوست نداشتند.

رابرت آرمائو در مصاحبه‌ای با من معتقد است که تاریخ با شاه مهربان خواهد بود. ممکن شد، وقتی از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت، با ایستادن معترضان فقط در مدت کوتاهی متوجه حقایق شدند. به هر حال خمینی، همه آنها را به اضافه تعداد زیادی، بسیار، بسیار بیشتر در ۱۰ سال پس از ۱۳۵۷، وحشیانه قتل و عام کرد.

علاوه بر این، قتل عام و نسل کشی که در سال ۱۳۵۷ آغاز شد، هنوز با ملاها ادامه دارد، اینطور نیست؟

اگر شاه تفکر قذافی یا صدام را داشت، هرگز این اتفاق‌ها نمی‌افتاد. زیرا آنها پلک نمی‌زدند تا زمام قدرت را به طور اتفاقی و شانسی، به کارتر و خمینی بسپارند. خود رونالد ریگان ۲ سال بعد گفت "این یک حرکت فاجعه بار از طرف کارتر بود" چقدر درست گفت!

ببینید جیمی کارتر که از اعماق جنوب ایالات متحده آمده بود بر این عقیده بود که خمینی یک انسان مقدس است در حالی که در واقع خود خمینی، ۱۰۰ برابر، بدتر از خود شیطان بود.

«اسلام رادیکال»، «تروریسم اسلامی» و «فاشیسم مُلاها» که در اینجا متولد شده‌اند، نقش ایالات متحده در همه این‌ها چقدر مضحک بود.

چهار سال بعد، سال ۱۹۸۴، سیا با ایده به قدرت رساندن رضا پهلوی، پسر شاه، بازی می‌کرد. چقدر عجیب است؟
اکنون پس از گذشت ۴۲ سال، نسل جدیدی از معترضان در مورد باز آوردن شاهزاده رضا پهلوی از تبعید به ایران و سرنگونی خامنه‌ای صحبت می‌کنند. صدایش می‌زنند!

مُلای دیکتاتور خونخوار در ایران که لازم نیست یادآوری کنم که یک فاجعه تمام عیار است! اما ولیعهد رضا پهلوی، میل به قدرت ندارد! متواضع است هرچه رای مردم باشد.

وقتی به پیچ و خم‌ رخدادها در ۴۰ سال گذشته ایران نگاه می‌کنید، به اواسط دهه ۱۹۷۰ بازمی‌گردید. دورانی که نظم و ثبات حاکم بود، جایی که معترضان کنونی ایران می‌خواهند به همان نقطه بروند. زمانی که جیمی کارتر، جورج بوش پدر، رونالد ریگان، ریچارد نیکسون از ایران دیدن می‌کردند و ایران، متحد نزدیک آمریکا در منطقه بود.

نسل جوان، متوجه می‌شود که شبکه ملاها که امروز وجود دارد، چیزی بیش از ماموریتی برای فاجعه و ویرانی نیست.

نسل جوان حاضر نیست ایدئولوژی "تروریست اسلامی" را بخرند، چیزی که مُلاها و آیت الله‌ها ارائه داده‌اند.
اگر آن را بردارید، حدس بزنید چه چیزی رخ می‌دهد؟ " دیگر ملا نیست. آخوندها همه رفتند و الله اکبر!»
از ۴ سال پیش که با معترضان در خیابان‌های تهران قدم می‌زنید، «رضا شاه روحت شاد» می‌شنیدید. همراه با شعارهایی به نفع «شاهزاده رضا پهلوی». آنها می‌خواستند رضا پهلوی، نوه شاه اول، رهبری ایران آینده را به عهده بگیرد. مگر نه؟

در ادامه، تنها فرصتی که ایران دارد خلاص شدن از شر این مُلاهای وحشی و آیت الله‌های سمی و بی ارزش است. این معترضان باید بازی خود را تنظیم کنند و به نوعی با یک هدف متحد شوند. ذهنیت آنها باید بسان لیزر متمرکز باشد، به هر قیمتی این وزنه مرده و لاشه بی حرکت (مُلاهای جنایتکار و آیت الله ها) را که مانند آلباتروس بر گردن ایران است، از بین ببرند.

امیر طاهری، روزنامه‌نگار مشهور ایرانی، کاملاً با من موافق است، او مقالات بی‌شماری در همین راستا نوشته است. انتشار اعتقادات او، (و امثال من و بسیاری دیگر دوستداران شاهزاده)، دقیقه به دقیقه در حال افزایش است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، آینده ایران روشن خواهد بود.

در طول تاریخ هزاران ساله ایران، رهبران وحشی مختلفی به قدرت رسیدند، حکومت کردند و ناپدید شدند. بر همین اساس، همین چهار سال پیش شهبانو فرح پهلوی، همسر شاه فقید، پس از توهین خامنه‌ای بزدل فرمود: "همه دیکتاتورها سقوط کردند، مال شما هم چنین خواهد بود. تفاوتی ندارد». سخنانی که با آنها میشود زندگی کرد!

عاقبت، ایران و جهان ویرانی اختاپوس مذهبی در ایران و خلافت اسلامی رژیم خودکامه ملاهای شیعه را جشن خواهند گرفت.

■ لینک اصلی در پرولیفیک:
https://www.prolificsolns.com



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy