Wednesday, Jul 13, 2022

صفحه نخست » وزیر کشور زنان را تهدید کرد

tahdid_071122.jpgایران وایر - امروز ۲۲ تیر ۱۴۰۱، «احمد وحیدی»، وزیر کشورجمهوری اسلامی در حاشیه نشست هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره موضوع حجاب و کارزار مخالفان حجاب اجباری با تاکید بر اینکه زنان ایرانی، عفیف‌ترین و نجیب‌ترین زنان دنیا هستند گفت: «به زنانی که اصرار به عدم رعایت قانون حجاب دارند تذکر جدی داده خواهد شد تا متنبه شوند.»

آقای وحیدی که جانشین فرمانده کل قوا در ایران در فرماندهی نیروی انتظامی و رئیس شورای امنیت کشور است در مورد برخورد با زنانی که در کارزار مخالفان حجاب اجباری، شال و روسری از سر برمی‌دارند گفت: « این تلاش‌ها اغلب از خارج از کشور اداره و حمایت می‌شود و به دنبال مقابله با نظام اسلامی هستند که تحمل نخواهد شد.»

دیروز و همزمان با روز عفاف و حجاب، گروهی از مخالفان حجاب اجباری تصاویری از برداشتن شال و روسری در معابر عمومی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند. در واکنشی دیگر، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، روز سه‌شنبه «حجاب» را به «خاکریز اول» در جمهوری اسلامی تشبیه کرده و هشدار داده است چنانچه این خاکریز شکسته شود دیگر خاکریزها نیز از دست خواهند رفت.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

«عباس محمد حسنی» این اظهارات را همزمان با روز حکومتی «عفاف و حجاب» در ایران یعنی سه شنبه ۲۱ تیرماه مطرح کرد. این در حالی است طی روزهای اخیر هشتگ «حجاب، بی‌حجاب» در شبکه‌های اجتماعی فارسی‌زبان فراگیر شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy