Wednesday, Sep 28, 2022

صفحه نخست » یک شهروند آمریکا (متولد ایران) در حمله موشکی و پهپادی سپاه کشته شد + تصویر پاسپورت

kurds_banner.jpgطبق اطلاعات رسیده به ایران‌اینترنشنال، یکی از کسانی که در حمله موشکی و پهپادی روز چهارشنبه سپاه به مواضع و اردوگاه‌های احزاب کرد ایرانی در اقلیم کردستان کشته شده، شهروند آمریکا بوده است. عمر محمودزاده، از دهه ۹۰ میلادی در آمریکا زندگی می‌کرده و تابعیت آمریکا را داشته است

خبر تکمیلی:

تصویر پاسپورت شهروند آمریکایی که در حملات سپاه به اقلیم کردستان کشته شد

بر اساس اطلاعات رسیده به ایران‌اینترنشنال، عمر محمودزاده، ۵۹ ساله (متولد ایران) و شهروند آمریکا، در حمله موشکی و پهپادی روز چهارشنبه سپاه پاسداران به مواضع و اردوگاه‌های احزاب کرد ایرانی در اقلیم کردستان کشته شده است. او از دهه ۹۰ میلادی در آمریکا زندگی می‌کرده و تابعیت آمریکا را داشته است

passport.jpg***

مقام‌های جمهوری اسلامی احزاب کرد مخالف را عامل خیزش مردم در غرب ایران می‌دانند

ایندیپندنت فارسی - نیروی زمینی سپاه پاسداران در پنجمین روز حملات به اقلیم کردستان عراق، همراه با حملات موشکی و پهپادی، نیرو‌های خود را وارد خاک این اقلیم کرد و مدارس و خانه‌ها را مورد هدف قرار داد.

حملات توپخانه‌ای و پهپادی سپاه پاسداران به این اقلیم که از روز شنبه همین هفته آغاز شده است، روز چهارشنبه ششم مهر با عملیات نیروی زمینی این نیرو، ابعاد گسترده‌تری یافت.

سایت هنه‌گاو گزارش کرد که «​​نیروهای زمینی سپاه پاسداران در مرز پیرانشهر و اشنویه بوارد خاک اقلیم كُردستان شدند.»



به نوشته این سایت سپاه پاسداران با چهار موشک مقرهای پارت آزاد کردستان (پاک) در شهر کوچک پرده مابین کرکوک و اربیل را هدف قرار داده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که چند «پیشمرگه» و روزنامه‌نگار در محل حضور داشتند و سوران کامران خبرنگار شبکه تلویزیونی کردستان ۲۴ در این حملات مجروح شده است.

آن‌طور که در گزارش این سایت محلی آمده در جریان ین حملات نیز پنج موشک به مقرهای حزب دمکرات کردستان ایران در شهر کویه اصابت کرده است.

به نوشته هنه‌گاو موشک‌هایی که مقرهای حزب «کومله» را هدف قرار داده‌اند، از شهر بانه شلیک شده‌اند.

کمپ محل زندگی خانواده «پیشمرگه‌ها»، مدرسه و امکان آموزشی داخل کمپ احزاب کردستانی از دیگر اهداف موشکی مدنظر سپاه پاسداران گزارش شده است.

آن‌طور که گزارش شده یکی از پهپادهای انتحاری سپاه پاسداران در شهر کویه توسط نیروهای «پیشمرگه» حزب دمکرات هم سرنگون شده است.

در جریان حمله به شهر کوبه دست‌کم دو زن کشته و ۱۵ دانش‌آموز هم زخمی شده‌اند.

حکومت اقلیم کردستان عراق هم با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد به مراکز حزب دمکرات کردستان ایران در شهرستان کویسنجق و حزب کومله در منطقه ززگوز سلیمانیه حمله موشکی شده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy