Friday, Nov 11, 2022

صفحه نخست » مدرسی یزدی عضو شورای نگهبان:‌ این روزها برخی مسئولان به رهبری طعنه می زنند

11-1.jpgبه گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت‌الله محمدرضا مدرسی‌یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به اینکه متاسفانه در شرایط فعلی چرا مردم به خوراک فکری جوانان و کودکانشان توجهی ندارند، اظهار داشت: الان برای خوراک جسم هزاران استاندارد را چک می‌کنیم ولی برای خوراک مغز برخی افراد هیچ بررسی انجام نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: عده‌ای امروز در جامعه ما مسموم‌ترین خوراک‌های فکری را به خانه‌هایشان می‌برند و حتی خودشان هم چنین خوراک‌های مغزی را استفاده می‌کنند و خواسته یا ناخواسته تحت تاثیر آن قرار می‌گیرند.

امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دشمن و شیطان به این وسیله به خانه‌ها نفوذ کند گفت: نخستین تقصیر برعهده مسئولین است که در طول 10 سال گذشته هیچ توجهی به هشدارهای پی‌در‌پی مقام معظم رهبری نداشتند و حتی به آن طعنه هم زدند و نتیجه این بی‌توجهی‌ها به چنین جایی رسیده است.

مدرسی یزدی تصریح کرد: فتنه، فساد، تباهی، جنایت و خیانت در تاریخ بشریت وجود داشته و همیشه در مقابل صف حق و حقیقت دشمن و شیطان وجود داشته و به فتنه‌انگیزی می‌پرداخته است.

عضو فقهای شورای نگهبان به ناامنی‌ها و حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: آن چه که در طول ایام اخیر رخ داد و به حمدالله نیروهای امنیتی و نظامی جلوی آن را گرفتند یک فتنه و توطئه دشمنانه‌ای بود که سابقه‌دار است و استکبار فکر می‌کرد که هنوز می‌توانند ملت ایران را همچون کودتای 28 مرداد 32 شکست دهند در حالی که شرایط به کلی تغییرکرده است.

وی بیان کرد: گروه‌های آشوب‌طلب، اراذل و اوباش سطح خیابان‌ها و حضور آنها در این محل و آن محل و به سردمداری برخی افرادی همچون شعبان بی مخ از جمله رویکردهایی بود که در کودتای 28 مرداد به کار گرفته شد و استکبار فکر می‌کرد بار دیگر می‌توانند از این طریق جامعه ما را ناامن کرده و دولت را ساقط کنند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy