Saturday, Nov 19, 2022

صفحه نخست » مادر طارمی: امیدوارم مهدی گل‌هایش را به آمریکا و انگلیس بزند و به شهدای شاهچراغ هدیه کند

taremiMom_banner.jpgایران وایر - خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران، گفت‌وگویی از مادر «مهدی طارمی» منتشر کرده و را «مادر الماس بوشهری» لقب داده است.

مادر مهدی طارمی در این مصاحبه از «بی‌توجه بودن مهاجم تیم فوتبال به بحث‌هایی که در موردش در فضای مجازی منتشر می‌شود» اشاره کرده و همچنین مدعی شده که مهدی طارمی کارهای خیر زیاد می‌کند از جمله این‌که هشت نفر را با هزینه خودش به کربلا فرستاده بود.

او همچنین در واکنش گفته است: «دوست دارم مهدی به انگلیس و آمریکا گل بزند و گل‌هایش را به شهدای شاهچراغ هدیه کند.»

***

فارس - بازنشسته آموزش و پرورش است، علی‌رغم همه دلخوری‌هایش از برخی رسانه‌ها برای انتشار اخبار دروغ در مورد پسرش قبول می‌‌کند تا با هم گفت‌وگو کنیم.

پیگیری مهدی برای کربلایی کردن 8 نفر در بوشهر
مهدی همیشه هوای دوستان و مردم شهرش را دارد، حتی از خواهرش خواسته ۸ نفر را در اطراف بوشهر که تا به حال به کربلا نرفتند پیدا کند تا به کربلا بفرستد؛ مهدی کارهای خیر زیادی انجام می‌دهد که حتی ما از آن بی‌خبریم و گاهی بعد متوجه می‌شویم.

دوست دارم پسرم به آمریکا و انگلیس گل بزند
از او پرسیدم به عنوان مادر یک فوتبالیست حرفه‌ای، چقدر تیم‌ها و گروه‌های جام جهانی را می‌شناسد و دوست دارد ایران با کدام یک از تیم‌های گروه بُرد داشته باشد؟ می‌گوید:«همه تیم‌ها»!

دوباره پرسیدم کدام بیشتر؟ خندید و گفت: من بازی‌های انگلیس و آمریکا و ولز را ندیده‌ام اما دلم میخواهد مهدی موقعیت‌هایی را که به دست می‌آورد گل بزند خصوصاً به آمریکا و انگلیس.

دوست دارم مهدی گل‌هایش به شهدای شاهچراغ تقدیم کند
از او پرسیدم عکس العمل مردم با دیدن شما در خیابان چیست؟ گفت: مردم واقعاً به ما لطف دارند خیلی زیاد، مردم هر جا که در این شهر من را می‌بینند، می‌گویند ما برای مهدی دعا می‌کنیم و من هم همیشه به آن‌ها گفتم که مهدی به خاطر دعای خیر شما به اینجا رسیده است.

از او پرسیدم اگر مهدی در جام جهانی گل بزند دوست دارید آن را به چه کسی تقدیم کند؟ گفت: دلم میخواهد برای ادای احترام به شهدا، آن را به شهدای شاهچراغ تقدیم کند.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy