Friday, Nov 25, 2022

صفحه نخست » شکستِ سخت "جبهه شَر" در شورایِ حقوقِ بشرِ سازمانِ ملل، کوروش گلنام

Kourosh_Golnam_2.jpgشورای حقوقِ بشرِ سازمانِ ملل با ۲۵ رای موافق، ۶ رای منفیِ "جبهه شَر": چین، کوبا، ونزوئلا، اریتره، پاکستان و ارمنستان که با پشتیبانی از رژیم مافیایِ اسلامی دست در کیسه مفت ِخوریِ سرمایه‌های ایران دارند و ۱۶ رای ممتنع (گروهِ بندبازان که اعتقاد دارند همیشه چنان رای‌بده که نه سیخ بسوزد نه کباب و چشم خود را بر رویِ هرجنایتی حتا کشتار کودکان ببند و به سادگی خود را به خواب‌بزن) قطع‌نامه‌ای در بر‌گیرنده بندِ مهمِ تشکیل "گروه حقیقت‌یاب" را تصویب کرد. خبری مسرت‌بخش برای همه خانواده‌هایِ جان‌باخته راهِ آزادی، دختران و زنان دلاور و همه مردمِ آزادی‌خواه ایران که جانانه برای به دست‌آوردن آزادی در کفِ خیابان‌‌ها جنگیده و می‌جنگند.

گام نخست و مهم

تصویب این قطع‌نامه به ویژه بند ۲ آن که تشکیلِ گروه حقیقت‌یاب است، نخستین گامِ جدی در تشکیلِ پرونده برای مجازاتِ تبهکاران و جانیانِ کودک‌کُشِ حکومتِ مافیایِ اسلامی و در رأس آن آخوند علی‌خامنه‌ای در دادگاهی بین‌المللی مانند دادگاه نورنبرگ است. در دادگاه نورنبرگ که از ۲۰ نوامبر ۱۹۴۵ تا ۱ اکتبر ۱۹۴۶ به درازا کشید، ۲۴ تن از مهم‌ترین رهبران سیاسی و نظامی تبهکار نازیست مورد دادرسی قرار گرفتند. از این‌پس آخوند خامنه‌ای و همه دیگر تبهکاران در ایران بدانند که زیر ذره‌بین قرارداشته و همه تبهکاری‌هایِ آنان ثبت شده و برایِ آن پرونده تشکیل خواهد شد.

چتر حمایتِ چین سوراخ بود

نماینده دیکتاتوریِ چینِ کمونیست همه توانش را بکار برد که این بند در پیشنهاد قطع‌نامه را حذف‌کند ولی چتر حمایتش سوراخ بود و جز سرشکستگی و بدنامیِ بیش‌تر بهره‌ای نبُرد و پیشنهاد رذیلانه اصلاحیِ او رد شد.
از شش کشور که رای منفی دادند سه کشور کمونیستِ پیشانی سفید چین، کوبا و ونزوئلا هستند که همه از انگیزه پیوند آن‌ها با حکومت اسلامی با خبرند، اریتره که نیم جمعیت ۶ میلیونی‌اش مسلمانند کشوری نادار، جنگ‌زده و با آمار بالای بیسوادی دست‌بوس دلارهایِ بادآورده است. پشتیبانی پاکستان و ارمنستان از دیدِ من بیشتر جنبه سیاسی دارد. پاکستان از ده‌ها پیش و به ویژه در زمینه هسته‌ای همکاری پنهان و البته بسیار پُر هزینه برایِ مردمِ ایران با حکومت داشته است و اندکی ترس از افشایِ اصل ماجرا دارد و گذشته از آن در درگیری پایان ناپذیر با هند و افعانستان نیز به یاری این حکومت نیاز دارد. ارمنستان هم در درگیری تاریخی با آذربایجان به یاری‌هایِ مالی و گرفتن جنگ‌افزار ازحکومت اسلامی نیاز دارد و این مسئله برایش ارزش حیاتی داشته و مهم نیست که اینک چه کشتارِ وحشیانه‌ای در ایران در جریان است.

این رای منفی هرگز فراموش نمی‌شود

کشورهایی که به این قطع‌نامه مهم در ایجاد ساز‌وکار برای پاسخ‌گو ساختن و محاکمه تبهکارانِ کودک‌کش اسلامیِ ایران رای منفی دادند، بدانند که این امر که در یکی از سیاه‌ترینِ روزهایِ تاریخِ کنونی ایران رُخ داد، از یادها نخواهد رفت و در آینده ایرانِ آزاد به حساب خواهد آمد.
"جبهه شَر" که امروز به سختی شکست خورد، در آینده نیز گرفتار نتیجه آن خواهد بود!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy