Thursday, Dec 1, 2022

صفحه نخست » آنچه که در صحنه مبارزه روی میز رژیم و بالعکس روی میز ملت ایران مشاهده می‌شود، علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr_2.jpgروی میز سیاه و خون آلود رژیم:

تمام مخارج، قدرت و توان و انرژی و بسیج همه نیرو و امکانات جمهوری اسلامی، که برای تبدیل صحنه مسابقه فوتبال، به برد- برد تمامیت رژیم و شکست ملت ایران، صرف شده بود. چون حبابی ترکید و همچون برفی ذوب شده به فنا رفت. بسیج همه نیروهای سرکوب، اعم از سپاهی، انتظامی، لباس شخصی و.. که پشت درب سالن سینماها، پادگانها، مساجد، مراکز و قرارگاه‌های بسیج و.. به کمین نشسته بودند. تا به یک باره بیرون ریخته و جشن بگیرند. جملگی پنچر شده، بادشان خوابید، زانوی غم در بغل گرفته، به تنها چیزی که آزموده و بلدند، یعنی اسلحه، پناه بردند. کرکری‌های کیهان، ارگان رسمی دروغ و شعار پراکنی بیت فاسد رهبری، همچون خود این بیت بدخیم، به لالمونی دچار و شیر شدن‌ها و شعارهای من آنم که رستم بود پهلوان سرباران قد و نیم قد لاشعور بیسواد، بزدل، اما متخصص تبلیغات گوبلز گونه هیتلری سپاه بسیج انتظامی و.. نیز به یک باره به طبل تو خالی بدل شدند.

روی میز مبارزات ملت ایران:

رنگین کمان ملت، در سراسر ایران، شباهنگام به خیابانها ریخته و تا صبح سحر، به جشن و پایکوبی و رقص و آواز پرداخته، سنگ بنای بزرگترین فستیوال تاریخ ایران را بنا نهادند. فیفای نکبت تحت تاثیر دلارهای قطر، میزبان بازی‌ها، که با همکاری همدیگر، انواع و اقسام موانع، ممنوعیت‌ها و بایکوت‌ها، در برابر شعار‌های آزادی خواهانه نمایندگان ملت، در استادیوم بازی، ایجاد کرده بودند. سرانجام در پی حذف تیم فوتبال خامنه‌ای از بازی‌ها، دادن شعار زن زندگی آزادی را، ازین پس مجاز اعلام نمودند. قبلا بقول معروف هم آب و هم گاز و هم برق را، بروی تماشاگران واقعی ملت، قطع کرده، بالعکس هرگونه عرض اندام و دادن شعار و انجام تبلیغات را، به مزدوران رژیم آزاد گذاشته بودند. که اکنون مایوس و شکست خورده، باید به جهنم رژیم برگردند. به این ترتیب، یک شاهکار دیگری در انقلاب نوین ملت ایران علیه دیکتاتوری بدخیم آخوندی، راه انداخته شد و به بار نشست.
اقرار ضمنی دولت چین، مبنی بر شباهت تظاهرات مخالفین حزب حاکم، به سبک تظاهرات مردم ایران و احتمال الگو برداری از این انقلاب نوین ملت ایران در چین. اعلام حمایت گروه پوسی رایت روسیه مخالف پوتین، در بازیهای قطر، از اعتراضات مردم ایران. تجمع در بیش از یکصد و پنجاه دانشگاه جهان، در حمایت از اعتراضات ملت ایران. رد مصوبه شورای حقوق بشر سازمان ملل، از سوی رژیم و در نتیجه آغاز تحقیقات بین المللی، درباره نقض حقوق بشر در ایران، با مراجعه به هر منبع معتبر دیگر و سرانجام شکل گیری پروسه محاکمه سران رژیم، در دادگاه بین المللی. مصوبه پارلمان اروپا و نیز مجلس ملی فرانسه، علیه رژیم و دفاع از انقلاب نوین ملت ایران. درخواست عفو بین الملل، برای اعزام ناظر به دادگاههای فرمایشی معترضان در ایران و یا حضور نمایندگان سفارت خانه‌های مقیم در تهران، درین بی دادگاهها و..

نتیجه و آنچه که پس از این رخ خواهد داد:

هم دنیا و هم متحدین اندک رژیم، اعم از روسیه... مزدوران تروریست‌اش در لبنان و عراق و.. پی بردند. که کار رژیم تمام است. ازین پس، بحث بر سر عدم شرط بندی روی اسب مرده خواهد بود. مزدوران رژیم در داخل نیز، از ترس محاکمه خود در آینده، هم در ایران و هم دادگاه بین المللی، بیش از پیش، ریزش خواهند نمود یا فرار را بر قرار ترجیح خواهند داد و مابقی نیز، از رژیم تا آنجائیکه بتوانند برائت خواهند جست. نشانه هایی ازین امر، در دولت حاکم چین، با پخش اظهارات خواهر زاده خامنه‌ای علیه وی، در چین دیده می‌شود. می‌ماند پوتین، که خامنه‌ای بند ناف خود و رژیم‌اش را، برای ادامه حیات، به وی وصله پینه کرده است. با سقوط هر یک، دیگری نیز، به فنا خواهد رفت.
کار رژیم ساخته ودنیای بهتری در پیش است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy