Thursday, Dec 8, 2022

صفحه نخست » دستور بستن حساب بانکی زنان بی حجاب مصداق بارز جنایت علیه بشریت، علی اکبر امیدمهر

Aliakbar_Omidmehr_2.jpgدر دنیایی که بیش از نود در صد معاملات و خرید و فروش‌ها بصورت دیجیتالی و غیر نقدی انجام می‌گیرد. این اقدام رژیم اسلامی در محافل رسمی، مدنی و.. جامعه جهانی، نوعی اسارت و بردگی یک اکثریت قابل توجهی از زنان ایران تلقی خواهد شد. زیرا که، این اقدام جنایتکارانه، یعنی مرگ تدریجی در انزوا و در اثر نیازها و کمبودهای طبیعی و عدم برخورداری، از تسهیلات متعارف و معمول زندگی، یعنی کشتار جمعی و پنهان و در انزوای بخش مهمی از زنان و دختران یک ملتی، که جامعه جهانی، برای اولین بار طی چهار دهه حاکمیت جنون خونریزی جمهوری اسلامی، مبارزات ملت ایران، در راستای تحقق منشور جهانی حقوق بشر در ایران را، با تعیین کمیته حقیقت یاب سازمان ملل متحد، شناسائی نموده است.

جمهوری اسلامی، اکنون برای بقای خود، گاه با ترفند فریب و گاه با نیرنگ تحبیب، همچون خبر دروغین تعطیلی گشت خونریز ارشاد، همزمان با تشدید تهدیدها و افزایش اعدام بیگناهان، برای ایجاد رعب و وحشت دست و پا می‌زند، تا از قهر و خشم انفجاری ملت و مهلکه‌ای که سرانجام در آن گیر افتاده، نجات یابد. از سوی دیگر، با فریب افکار عمومی جامعه جهانی، از انزوای مطلقی، که درین جامعه به سر می‌برد، رهائی یابد. در نتیجه برای انحراف مسیر جنبش جان به لب رسیدگان اعتراضی انقلابی ملت ایران، که از روز قتل مظلومانه دردانه ملت، مهسای امینی، به یک باره نشتر باز کرد و ترکید و علیرغم کشتار صدها مهسا و کیان‌های دیگر، از بهترین فرزندان ایران، ادامه یافت، شب و روز در حال سناریو نویسی، خدعه و دروغ پراکنی، در راستای انحراف مبارزات بی امان ملت، از مسیر قوام یافته جاری، به بیراهه دست انداز نیستی ایران و ایرانی میباشد.

درین مسیر، همچون مسئله گشت ارشاد، بطور مرتب در حال انفجار بمب‌های خبری، پاک کردن صورت مسئله، دادن آدرس‌های غلط، پخش دروغ‌های شاخ دار در جامعه و هزاران ترفند و کلک و حقه بازی، از جمله همچون زمان آلمان نازی در جنگ جهانی دوم، علامت گذاری مغازه‌های اعتصاب کنندگان، و.. محصول اتاق‌های معلولان فکری این بساط سپاهی اهریمنی به رهبری علی و مجتبی خامنه‌ای و همراهی مافیای فاشیست و نازی گونه بیت فاسد وی اعم از سپاه و.. است.

بدیهی است ملت ایران، بی توجه به این شگرد‌های ماکیاولیستی گوبلز گونه، راهی را که تاکنون پیش رفته، همراه با تجربه هائی، که در کوره حوادث و ترفندها و دروغ پراکنی‌ها و بیراهه نشان دادن‌های رژیم، کسب کرده، پولاد وش به مبارزه بی امان خویش تا رهائی ادامه می‌دهد. آنچه در حال حاضر در صحنه میگذرد، این است. که ملت با اراده‌ای محکم و تزلزل ناپذیر، کماکان و بدون خللی در رفتار به همان موضع روز اول نبرد برای خونخواهی مهسا‌ها و کیان‌ها و نجات ایران وفادار بوده و با احترام به آرمانهای ملی میهنی خویش، به هیچ چیزی جز سرنگونی حکومت بدخیم اسلامی و جایگزینی آن با یک نظام متمدن ایرانی - این جهانی، بدون ویروس بدخیم و خطرناک استبداد مطلقا مفسده دینی، بها نمی‌دهد. این دستور هر روز ملت ایران، تا پایان ماجرا و آزادی دو باره کشور، از یوغ و قید انیرانیان حاکم است و بس.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy