Saturday, Dec 10, 2022

صفحه نخست » درخواست من از سران سیاسی اوپوزیسیون، خسرو خدیوی

Khosro_Khadiv_Tehrani.jpgشاهزاده رضا پهلوی، شهبانو فرح، جناب اسماعیلیون، سرکار خانم علینژاد، سرکار خانم عبادی

همه رهبران سیاسی اپوزیسیون

برای جلوگیری از اعدام شمار بیشتری از هموطنان آزادیخواه فراخوان گردهم آیی بزرگ در مقابل سازمان ملل بدهید

خسرو خدیوی تهرانی

ضحاک زمان خامنه ای جنایتکار برای ادامه حکومت ننگین خود راهی غیر از اعدام جوانان مبارز ایران نمی بیند. با اعدام جوان معترض محسن شکاری او در حال آزمون عکس العمل مردم ایران در داخل و خارج از کشور و دولتها، گروه ها و شخصیتهای شناخته شده و سیاستمداران و مقامات حقوق بشر در سطح بین المللی است تا برای اقدام بعدی خود چاره اندیشی کند. چنانچه عکس العمل بزرگ و بازدارنده ای صورت نگیرد او اقدامات جنایتکارانه خود را برای ایجاد رعب و وحشت و بازگرداندن مردم معترض تهران و شهرستانها به خانه تشدید خواهد کرد. اما اگر هزینه های سیاسی و اقتصادی این اقدامات جنایتکارانه برای مقامات رژیم سفاک و خونریز او افزایش زیادی یابد مسلما از اعدام جوانان دیگر دست خواهد کشید و به فکر راه های دیگری خواهد بود.

یکی از راه های افزایش هزینه این اقدامات جنایتکارانه خامنه ای برگزاری تظاهرات بزرگ صدها هزار نفری در مراکز سیاسی دنیا است. پیشنهاد می شود سران و شخصیتهای سیاسی اپوزیسیون، قبل از آنکه دیر شود، با فراخوان و برگزاری یک تظاهرات بزرگ همزمان در مقابل سازمان ملل در نیویورک و نمایندگی سازمان ملل در ژنو سوئیس ضمن نمایش همبستگی بزرگ ایرانیان و سازمانهای مدافع حقوق بشر بر علیه رژیم زامبی های خونخوار تهران به آنها برای توقف این اعدام ها هشدار بدهد. پیشنهاد می شود در این گردهمایی ها اخراج جمهوری اسلامی از سازمان ملل و نیز اخراج سفرای آن رژیم از پایتخت های کشورهای دنیا، کاهش سطح روابط دیپلماتیک و تحریم سیاسی و مالی سران جنایتکار رژیم توسط همه کشورهای دنیا درخواست شود تا هزینه این اقدامات جنایتکارانه را برای آنها افزایش داده مانع اعدام های بیشتر هموطنان آزادیخواه شوند.

همانطور که برگزاری تظاهرات بزرگ در برلین و دیگر شهرهای اروپایی، کانادا و آمریکا تاثیر زیادی در افکار عمومی دنیا و موضع گیری دولتهای غربی در مقابل اقدامات جنایتکارانه رژیم داشت امید میرود این گردهمایی ها هم در توقف اعدام ها در ایران موثر واقع شود. این اقدام برای تداوم مبارزات و گسترش خیزش انقلابی "زن زندگی آزادی" ضرورت زیادی دارد. از همه نویسندگان و فعالان سیاسی تقاضا می شود از درخواست این فراخوان حمایت کنند جان ده ها نفر از جوان مبارز ایرانی در خطر است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy