Thursday, Jan 5, 2023

صفحه نخست » چالش قدرت بدنی وزنه‌بردار مشهور با بدنساز زن ایرانی 

لری ویلز، وزنه‌بردار ۲۸ ساله، تمرین‌های طاقت‌فرسای خود را با بدنساز زن ایرانی، به اشتراک گذاشت.

bblarge.jpgلری ویلز حضور فعالی در شبکه‌های اجتماعی دارد. او طرفدارانش را از طریق یوتیوب و اینستاگرام در رابطه با جزئیات زندگی خود به‌روز نگه می‌دارد. به تازگی این بدنساز حرفه‌ای IFBB با سحر رحمانی، بدنساز زن ایرانی حرفه‌ای IFBB، تمرین طاقت‌فرسا و شدیدی انجام داد. این دو وزنه‌های چالش‌برانگیزی را بلند می‌کردند و در همان حین، نکاتی را در مورد خود به اشتراک می‌گذاشتند.

BBlarge2.jpgسحر رحمانی برنده رقابت «فیزیک کلی» زنان اروپای شرقی المپیای آماتور ۲۰۲۲ است.

در ابتدای ویدیو لری خواست کمی بیشتر درباره سحر بداند. او دریافت که سحر ۱۳ سال در دو رشته بدنسازی و قدرتی تمرین کرده است. سحر در دو مسابقه در ورشو و رومانی پیروز شده و در بلند کردن وزنه‌های ۱۵۰ تا ۱۶۰ کیلویی حرفه‌ای است. لری که تحت‌تاثیر قرار گرفته بود، در مورد مسابقات آینده‌ رحمانی پرسید و او فاش کرد که قرار است در مسابقات تابستانی شرکت کند. این به معنای آن بود که او در مرحله خارج از فصل خود است، و لری به همین دلیل از دیدن هیکل تنومند و آمادگی اندام عضلانی او شگفت‌زده شد.

ادر ادامه این دو شروع به وزنه برداشتن کردند. آن‌ها نخست با وزنه‌های ۶۰ کیلویی شروع کردند که تمرینی کاملا آسان برای هر دو بود. سپس ویلز وزنه‌های بیشتری اضافه کرد تا به ۱۰۰ کیلوگرم برسد. او یک بار هالتر را بلند کرد، در حالی که سحر سه بار این تمرین را با سهولت انجام داد.

پس از آن، تمرین را چالش برانگیزتر کردند و وزنه‌ها را تا ۱۴۰ کیلوگرم افزایش دادند. سختی چالش به وضوح در چهره لری مشخص بود و وقتی یک بار هالتر را بلند کرد، صورتش سرخ شد. در نوبت سحر، او با اندکی تلاش بیشتر از معمول، وزنه را بلند کرد و این کار را با موفقیت انجام داد.

در دور چهارم، چالش هالتر سخت‌تر شد و آن‌ها باید وزنه ۱۸۰ کیلوگرمی را بلند می‌کردند. اگرچه سحر تلاشش را کرد، در نهایت نتوانست وزنه را بلند کند. با این حال، لری از دیدن اینکه سحر سعی می‌کند وزنه‌ای را بلند کند که برای قدرت بدنی زنان مناسب نیست، بسیار شگفت‌زده شده بود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy