Tuesday, Jan 10, 2023

صفحه نخست » محکوم و تحریم‌کردن ناچیز است، حکومت کودک‌کش را ‌بایکوت کنید! کوروش گلنام

Kourosh_Golnam_2.jpgویژه گویا

یک. از همه نمایندگانِ ایرانی در پارلمان‌هایِ گوناگونِ کشورهایِ اروپا و دیگر کشورها، با هر‌گرایشِ سیاسی که هستند، که پی‌گیرانه از مردم ایران پشتیبانی‌کرده و می‌کنند و درافشایِ چهره کریه و نفرت‌انگیز حکومتِ اسلامیِ کودک‌کشِ ایران در کشورِ محلِ سکونت‌وکارِ خود نقش داشته‌ودارند، به عنوان یک ایرانی دور از میهن، به‌سهمِ خود سپاس‌گزاری می‌کنم. امیدوارم این هم‌میهنان بتوانند با همکاریِ دیگر نمایندگان در اندیشه ایجادِ یک صندوقِ مالی برای یاری به‌مردمِ درونِ ایران باشند.

دو. داستانِ خون‌آشامی‌ِ حکومتِ اسلامی و شخصِ آخوندِ متوهم و روانی علی‌خامنه‌ای‌ امرِ تازه‌ای نیست و در جهان نیز شناخته‌شده است. جوانانِ نازنین ما را به جرمِ آزادی‌خواهی با پرونده‌سازی دروغین و اعتراف‌گیری زیر شکنجه‌هایِ وحشیانه گاه با همآن پیکرِ زخمی و خونین به‌دار می‌آویزند. محکوم‌کردن‌ها و یا تحریم‌ها‌کردن‌ها خوب است ولی در برابرِ آن‌ آدمکشی‌ها که در ابران رُخ می‌دهد ناچیز است. اتحادیه اروپا، آمریکا، کانادا، اُسترالیا، ژاپن و... باید به شکلی جدی با بایکوتِ حکومتِ اسلامیِ ایران و تروریستی‌دانستن سپاه‌پاسدارانِ آدمکش‌وآتش‌افروز، در پشتیبانی از مردم آزادی‌خواه به ویژه جوانانِ ایران، که از جان مایه می‌گذارند، گام‌هایِ استوارتری بردارند تا به‌بستن سفارت‌خانه‌ها و یا دستِ کم پایین‌آوردنِ نهایت سطحِ دیپلماسی بیانجامد.
سه. از سازمانِ ملل نام نمی‌برم چون با حق وتوی ۵ کشور واز‌آن‌میان روسیه و چین تقریبن همه برخوردهایِ ریشه‌ای و جدی با تبهکاریِ حکومتِ اسلامی‌ِ ایران در شورایِ امنیت، در بن‌بست قرار می‌گیرد.
چهار. دست‌گیری دو برادرِ ایرانی درآلمان که برنامه‌ریزی برایِ انجامِ یک‌فاجعه انسانی با کاربُردِ سم ‌و ماده‌شیمیایی بسیارخطرناک در آلمان را داشتند، با توجه به‌پیشینه آلوده و خونینِ حکومتِ اسلامی در ترور‌ و بمب‌گذاری در کشورهایِ کوناگون، گمان می‌رود که از سویِ حکومت ایران مأموریت داشته‌اند. این مورد یک‌بار دیگر هُشداری جدی به‌همه جهانیان به‌ویژه اتحادیه اروپا است که تبهکاران در حکومت‌ِ اسلامیِ ایران تا هنگامی که به‌زندگیِ ننگینِ خود ادامه می‌دهند، از آدم‌کشی، ترور، گروگان‌گیری، قاچاقِ موادِ مخدر، پول‌شویی و هرتبهکاریِ دیگری دست‌بَرنخواهندداشت زیرا اندیشه آنان جز نفرت‌پراکنی، آدم‌کشی و ضدیت با تمدن و آزادی بر چیزِ دیگری استوار نیست.
پنج. یاری به مردم ایران برایِ رسیدن به آزادی و سرنگونی حکومتِ کودک‌کش و آتش‌افروز اسلامی، در حقیقت به سود همه جهانیان و صلحِ جهانی است زیرا نبودِ این حکومت، آرامش و امنیت را به منطقه بازگردانده که سودِ اتحادیه اروپا و آمریکا و دیگر کشورها نیز در آن نهفته است.
شش. امیدوار باشیم طرحی که در پارلمانِ فرانسه ارایه شده و درآن خواستار بستنِ فضایِ هوایی و پرواز به ایران و تروریستی نامیدن سپاه پاسداران شده است، مورد پذیرشِ اکثریت نمایندگان قرارگرفته و تصویب شود. انگلستان نیز خواستار تروریستی‌دانستن سپاه پاسدارانِ تبهکار است. امید که پارلمانِ اروپا نیز به این‌سو حرکت کند.
هفت. یه عنوانِ یک‌ایرانی از کشورِ اتریش، بلژیک، فرانسه، آلمان و لوکزامبورک که در پی‌گرد و دستگیری دیپلماتِ تروریست ایرانی اسدالله اسدی در سال ۲۰۱۸ شرکت داشته و به سه دفترچه یادداشت او با نام‌ها و آدرس‌هایِ جاسوسانِ حکومت در کشورهایِ اروپایی دست یافته‌اند، خواستار اعلامِ رسمی نامِ این جاسوسانِ وابسته به‌دستگاه امنیتِ ایران است. افشای رسمی نامِ این خودفروشان و میهن‌فروشان به اپوزیسیون ایران در بیرون از میهن یاری می‌رساند تا فریبِ بازهایِ امنیتی این چهره‌ها را نخورد.
محکوم‌کردن و تحریمِ چهرهایِ حکومتِ اسلامیِ کودک‌کشِ ایران خوب ولی ناچیز است، این حکومت را باید به‌هرشکلی که شدنی‌است بایکوت و از گردونه گردشِ کارِ جهان به‌بیرون پرتاپ‌کرد!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy