Saturday, Jan 21, 2023

صفحه نخست » امروز نوبت ماست! احمد وحدت خواه

Ahmad_Vahdatkhah_2.jpgویژه خبرنامه گویا

جورج بوش پسر در دوران ریاست جمهوری هشت ساله خود هنگامی که جمهوری اسلامی را در کنار رژیمهای صدام در عراق و کیم ایل سونگ در کره شمالی به درستی یکی از اضلاع محور شرارت معرفی کرد، گفته بود روزی که ایران از چنگال این رژیم اهریمنی آزاد شود، ایالات متحده آمریکا هیچ دوستی بهتر از ایران در صحنه جهانی نخواهد داشت.

دقت کنیم. نه اینکه ایران دوستی بهتر از آمریکا پیدا نکند، بلکه این آمریکا، بزرگترین قدرت اقتصادی، نظامی و صنعتی جهان است که در فردای سرنگونی سفاکترین رژیم تاریخ معاصر بشری بهترین کشور دوست را برای خود پیدا می کند.

این سخنان جورج بوش و شاید بهتر گفته باشیم آرزوی جمهوریخواهان آن روز آمریکا بود که به حقیقت نپیوست چون جانشین او باراک اوباما شد که در جریان جنبش سبز در کشور ما وزیر خارجه او هیلاری کلینتون در پاسخ به پرسشی از سوی خبرنگار سی ان ان که چرا دولت دموکراتها از این جنبش دموکراسی خواهی دفاع نکرد گفت «کسی از ما تقاضای کمک نکرده بود!

در این سخن کوتاه یک حقیقت و یک دروغ نهفته است: دولت اوباما هیچگاه برنامه ای برای براندازی رژیم جمهوری اسلامی نداشت.

از دروغ گویی وارثان ناحق جورج واشنگتن ها که بگذریم، تلاش های تاریخی حکومت دموکراتهای آمریکا برای سرپا نگاه داشتن جمهوری اسلامی برای اهل نظر و سیاست موضوع تازه ای نیست.

از قضای روزگار آن کسی که در حقیقت از دولت اوباما تقاضای کمک کرده بود و پاسخ مثبت آن را هم گرفته بود رژیم ولایت فقیه بود که به پاس سرکوب آن جنبش به طرف معامله واشنگتن در قضیه بحران هسته ای در آمد.

امروز دیگر مشخص شده است که موضوع مذاکرات بر سر بحران هسته ای رژیم از سوی دموکراتها تنها پوششی برای بازگشت آمریکا به صحنه سیاست ایران بوده است.

با این حال واشنگتن با توجه به ظهور انقلابی در ابعاد حتی گسترده تر از جنبش سبز ضمن غافلگیر شدن و اظهار تاسف از بابت شکست سیاست سازشکارانه خود نسب به رژیم، بار دیگر قصد دارد از غافله تحولات میهن ما عقب نماند و خود را در آینده تغییر و نه تعمیر رژیم سهیم بداند

برای این کار فعلا متحدان اروپایی خود را به ميدان فرستاده است اما ملت ایران باید متوجه اهمیت جنبش انقلابی امروز خود و تاثیر آن در تحولات آینده خاورمیانه و حتی فراتر از آن باشد و در راستای خوشبختی و آزادی میهنمان آن را به رایگان و آسانی از دست ندهد.

تا امروز اروپای تاجر مسلک و منفعت جو و دموکراتهای متزلزل در مقابل نبرد ملت ایران عليه رژیم ضد ایرانی و تبهکار جمهوری اسلامی ایستاده بودند.

امروز نوبت ماست که با افتخار و غرور به آنها بگوییم سرنوشت ما در دست توانای خودمان است!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy