Sunday, Feb 5, 2023

صفحه نخست » هک سیستم‌های سازمان زندان‌ها: افشای آموزش شلیک مستقیم به سینه معترضان

edalat.jpgایران اینترنشنال - گروه «عدالت علی» با انتشار ویدیویی از هک سیستم سازمان زندان‌ها و زندان اوین خبر داد و نوشت اطلاعات به دست آمده «آموزش شلیک مستقیم به سینه توسط گروه ضربت» و «ضرب و شتم» را در زندان‌های جمهوری اسلامی نشان می‌دهد.

گروه عدالت علی نوشت: «در دهه زجر که رژیم دیکتاتور جمهوری اسلامی وقیحانه به اریکه قدرت نشستن خود را جشن می‌گیرد» زندان اوین و سازمان زندان‌ها را هک کرده است.

گروه هکری «عدالت علی» در ۳۱ مرداد ماه سال گذشته نیز با انتشار تصاویری از دوربین‌های امنیتی زندان اوین، از این زندان به عنوان «لکه ننگی» برای ابراهیم رئیسی نام برد و افزود که در حمایت از اعتراضات و با خواست آزادی زندانیان سیاسی، دوربین‌های امنیتی زندان اوین را هک کرده است.

این ویدیوها حاوی تصاویری هولناک از ضرب و شتم زندانیان به دست ماموران زندان و همچنین اقدام به خودکشی چند زندانی بود.

گزارش جدید گروه «عدالت علی» در حالی منتشر می‌شود که گزارش‌های بیشتر از جزییات کشتار معترضان در خیزش انقلابی ادامه دارد.

پایگاه خبری هرانا درباره شیوه کشته‌شدن احمدرضا قلجی، نوجوان ۱۷ ساله اسدآبادی که در اعتراضات در شهریورماه جان باخت، نوشت که او یک کارگر بود که به تهران رفته بود و در اثر تیراندازی ماموران در میدان «فلسطین» کشته شد.

مطالب بیشتر در سایت ایران اینترنشنال

هرانا نوشته است پیکر بی‌جان احمدرضا قلجی، نوجوان ۱۷ ساله، سه روز بعد از کشته شدن به دست ماموران، به خانواده او تحویل و در «بهشت زهرای» اسدآباد همدان به خاک سپرده شد.

همچنین تصاویری از مهرداد ملک، نوجوان۱۷ ساله‌ اهل ارداق در استان قزوین منتشر شده که او را در حال تفریح و شادی نشان می‌دهد.

مهرداد روز دوشنبه پنجم دی‌ماه با گلوله ماموران گشت انتظامی کشته شد و مراسم چهلم او روز شنبه ۱۵ بهمن‌ در مسجد ابوالفضل شهر ارداق برگزار خواهد شد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy