Tuesday, Feb 14, 2023

صفحه نخست » اول سکس، بعدا رابطه

euro.jpgقرارهای دوست‌یابی در اروپا چگونه هستند؟

ایران وایر - اگر بخواهید با مرد فنلاندی سر قرار بروید، باید منتظر سکوت‌های ناخوشایند زیادی باشید. در ایسلند که از لحاظ جنسی فرهنگ باز و آزادانه‌ای دارند، افراد برای اظهار نظر و درخواست جهت برقراری رابطه یک‌شبه جنسی خیلی صریح و رک هستند.

وجود این تفاوت‌های فرهنگی در دوستیابی در سراسر اروپا برای مارینا یاکولووا، تولید‌کننده محتوا در شبکه‌های اجتماعی، به سوژه‌ای تبدیل شد تا درباره این تفاوت‌ها تمرکز کند.

او که از والدینی روسی/اوکراینی متولد شده و از ۱۲ سالگی در تورنتو کانادا رشد کرده در سال ۲۰۱۳ یک کانال یوتیوبی «قرار بدون مرز» را تاسیس کرد. این کانال اکنون بیش از ۶۰۰ هزار دنبال‌کننده دارد و ویدئوهای آن مجموعا در حدود ۲۰۰ میلیون بار دیده شده‌اند.

او که پیشتر یک مدرس در پاناما بوده است، اکنون تمام وقتش را صرف تولید ویدئوهایی مربوط به روابط و تفاوت‌های فرهنگی می‌کند. وی در این باره می‌گوید: «عشق عشق است، اما تفاوت‌های فرهنگی می‌تواند یک رابطه را از بین ببرد، به خصوص اگر دو نفر نتوانند با هم ارتباط بگیرند.»

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

خانم یاکولووا می‌گوید اینترنت پر از ویدئوهایی سفری درباره غذا، هنر و دیگر چیزهاست، اما قرارهای دوستیابی کمتر مورد توجه بوده‌اند درنتیجه او شروع به تولید ویدئو درباره این موضوع کرده است. بسیاری از ویدئوهای خانم یاکولووا با طنز بر کلیشه‌های فرهنگی متمرکز است، با این حال برخی ویدئوهای دیگر او رویکردی مستندتر دارند و شامل مصاحبه با افراد محلی برای فهمیدن عادات آن‌ها در قرارهای دوستیابی هستند.

او کار خود را توسعه داده و در سایر پلتفرم‌ها نظیر اینستاگرام و یا تیک‌تاک (با ۱.۴ میلیون دنبال‌کننده) فعال است. این زن جوان حالا با تولید محتوا در زمینه بایدها و نبایدهای ملاقات‌ها و همینطور از طریق نوشتن کتابی باعنوان «سکس قبل از قهوه: راهنمای قرار‌های دوستیابی در اسکاندیناوی» به یک متخصص در این زمینه تبدیل شده است.

در زیر تعدادی از توصیه‌های او برای جلوگیری از هر گونه سوءتفاهم در جلسه‌های قرار‌های دوستیابی در شماری از کشورهای اروپایی فهرست شده است:

هلند

در این کشور باید رک باشید. در واقع اگر یک هلندی نظری داشته باشد، آن را خیلی صریح می‌گوید. کاملاً برعکس بریتانیایی‌ها که اغلب باید حدود ۱۰ جمله حرف بزنند تا به اصل مطلب برسند!

هلندی‌ها همچنین معتقدند که یکی از ضروری‌ترین ویژگی‌ها برای برقراری رابطه این است که خاکی باشید، اصیل و واقعی باشید. در نتیجه نباید از این موارد غفلت کنید.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy