Monday, Apr 10, 2023

صفحه نخست » زن آمریکایی ۷۸ ساله سارق سریالی بانک ها

bankrobber.jpgدوران آزادی مشروط این زن به دلیل سرقت دوم از بانک، نوامبر ۲۰۲۱ به پایان رسیده بود

ایندیپندنت فارسی - زن ۷۸ ساله‌ای که پیش‌تر دو بار به سرقت از بانک متهم و محکوم شده بود، پس از انجام یک سرقت دیگر در ایالت میسوری آمریکا، با اتهام‌های جدیدی روبه‌رو شد.

گاردین به نقل ازنشریه کانزاس‌سیتی استار نوشت که این زن به نام بانی گوچ، پس از متهم شدن به یک فقره سرقت یا تلاش برای سرقت از یک موسسه مالی در تعطیلات گذشته، بازداشت شد و برای او وثیقه ۲۵ هزار دلاری تعیین شده است.

این زن پیش از این به دلیل سرقت از بانک کالیفرنیا در سال ۱۹۷۷ و بانک دیگری در کانزاس‌سیتی در سال ۲۰۲۰، محکوم شده بود. دوران آزادی مشروط این زن به دلیل سرقت دوم از بانک، نوامبر ۲۰۲۱ به پایان رسیده بود.

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

او در آخرین فقره سرقت از بانک، به یکی از کارمندان بانک گفته بود که پول‌هایی را که در اختیار را دارد، فورا به او تحویل دهد. او روی باجه کوبیده و برگه‌ای به این کارمند داده بود که روی آن خوانده می‌شد: «ممنونم، ببخشید قصد ترساندن شما را نداشتم».

اسناد پرونده‌ای که برای او تشکیل شده، حاکی از تلاش برای سرقت ۱۳ هزار دلار است.

شاهدان گفتند که متهم لباس خاکستری به تن داشت، دستکش پلاستیکی پوشیده بود، ماسک مشکی و عینک آفتابی سیاه نیز بر چهره داشت.

به گفته دادستان‌ها، زمانی که ماموران در فاصله کمتر از سه کیلومتری این زن سالمند از بانک، موفق شدند خودرو او را توقیف کنند، دریافتند که بوی شدید الکل از او به مشام می‌رسد. او در حالیکه می‌کوشید از کیف حاوی اسکناس‌ها محافظت کند، برخورد خشنی با ماموران از خود نشان داد.

ماموران پس از بررسی‌های انجام‌شده، اعلام کرده‌اند که متهم هیچ بیماری خاصی ندارد.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy