Sunday, Apr 16, 2023

صفحه نخست » پدر، براداران و شوهر دو زن جان آن‌ها را (با ضربات چاقو، شکنجه + اعدام) گرفتند

murder.jpgرادیو زمانه - دست کم دو زن دیگر در هفته گذشته به‌دست مردان نزدیکشان به قتل رسیده‌اند. یکی از آن‌ها پس از شکنجه به دار آویخته شد و دیگری با ضربات چاقو به قتل رسید.

نام یکی از این زنان مریم سلیمانی‌ست. پدر و برادران این زن که نامشان فاش نشده روز جمعه ۲۵ فروردین پس از تراشیدن سرش و ضرب و شتم و شکنجه شدید او، مریم را حلق آویز کردند.

برخی از گزارش‌ها گفته‌اند این زن ۲۸ ساله اهل روستای قزل آخ منطقه الند خوی که در ۱۵ سالگی وادار به ازدواج شده بوده و سه فرزند داشته به ظن ارتباط خارج از ازدواج کشته شده است.

از سرنوشت قاتلان و این‌که آیا تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند یا نه خبری منتشر نشده است.

مطالب بیشتر در رادیو زمانه

در مورد دیگری که از سوی خبرگزاری جام‌جم گزارش شده، یک مرد میانسال در تهران زن ۴۰ ساله خود را با ۱۲ ضربه چاقو به قتل رساند. او جان این زن را صرفاً به این خاطر گرفت که به‌دلیل بیماری پدرش باعث شده بود زودتر از موعد از سفر برگردند. پلیس چند روز پس از این زن‌کشی، با شکایت خانواده نسبت به ناپدیدشدن دخترشان جسد زن را که نامش مشخص نیست در خانه‌اش پیدا کرد. شوهر زن که نام او فرید اعلام شده و به‌خاطر سوختگی در بیمارستان بستری بوده با پیگیری پلیس به قتل همسرش اعتراف کرده است. او گفته:

من و همسرم در تعطیلات عید به شهرستان رفته بودیم که در آنجا تلفنی به او خبر دادند حال پدرش خوب نیست و به ناچار بازگشتیم. روز حادثه بر سر بازگشت زود هنگام از سفر با همسرم درگیر شدم. او در حال خرد کردن گوجه بود که چاقویش را گرفتم و چند ضربه به بدنش زدم. سه روز سرگردان بودم و بعد تصمیم گرفتم خودم را آتش بزنم که عابران متوجه شدند و شعله‌های آتش را خاموش کردند و زنده ماندم.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy