Sunday, Apr 16, 2023

صفحه نخست » توصیه علی خامنه‌ای به فرماندهان ارشد نیروهای مسلّح

artesh.jpgکیهان لندن - رهبر جمهوری اسلامی یکشنبه ۲۷ فروردین‌ماه در دیدار با شماری از فرماندهان ارشد نیروهای مسلّح خطاب به آنها هشدار داد «تهدید، هیچگاه بطور کامل از بین نمی‌رود بنابراین باید هرچه می‌توانید بر آمادگی‌‎های مختلف بیفزایید.»

وی با تأکید بر ضرورت «آمادگی» برای مقابله با دشمنان به فرماندهان تأکید کرد هوشیاری «مقابل طراحان پشت صحنه حوادث» ضروری است.

خامنه‌ای در بخشی از سخنانش گفت: «فراموش نکنیم محاسبات دشمن قابل شکست خوردن است و این را جزئی از محاسبات خودمان قرار دهیم. درست است که دستگاه اطلاعاتی و محاسباتی دشمن قوی است و نیروهای مسلّح‌شان خوب است و پول زیاد دارند اینها بجای خود محفوظ اما کاملاً امکان‌پزیر است که محاسبات آنها را می‌شود به شکست کشاند اگر کار را رها نکنیم و عقلایی عمل کنیم.»

وی در بخش دیگری از این سخنان با اشاره به لزوم «غافل نشدن از دشمن به موازات باور به شکست پذیری او» تأکید کرد «در هیچ مرحله‌ای نباید از مکر و طراحی دشمنان غافل شد... و مراکز و عناصر فکری نیروهای مسلح به صورت دائم و مبتکرانه باید راهبردها و سیاست‌های قوی، عقلایی و راهگشا طراحی کنند.»

👈مطالب بیشتر در کیهان لندن

یکی از نظامیان رده بالای حکومت که اخیراً به شدت از سوی جریان‌های قدرتمند درون نیروهای مسلّح زیر فشار قرار گرفته است، علی شمخانی دبیر شورای‌ عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی است. وی و خانواده‌اش با طیفی از اتهامات از فساد مالی گسترده و ارتباط با دولت‌های خارجی روبرو هستند.

یکی از مسائل اصلی که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با آن درگیرند، موضوع نفوذ و لو رفتن اطلاعات محرمانه و سرّی از نهادهای امنیتی و حتا فراتر از آن، از واحدها و ارگان‌های مختلف نظام است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy