Wednesday, Apr 19, 2023

صفحه نخست » سد علی راست می گوید! کسی که خواهان رفراندوم در جمهوری اسلامی ست، خر است!؛ ف. م. سخن

3C928C74-7C25-4AAC-9732-56C63C31533E.jpegببخشید از این ادبیات استفاده می کنم و می نویسم کسی که خواهان رفراندوم در جمهوری اسلامی است خر است چون این ادبیات حضرت امام مرحول، خمینی ضایع شده است که یک زمان در جایی فرمود: خیلی خری!

حالا یک بار هم که سد علی حرف راست زده، این سو و آن سو هیاهو بلند شده که آی ملت بیایید که سد علی به مردم توهین کرد و به آن ها نفهم گفت چون فرمود که مسائل گوناگون کشور قابل رفراندوم نیست و مگر مردم امکان تحلیل مسائل دارند که پیشنهاد رفراندوم می دهید!

واقعا راست می گوید سد علی!

دست اش درد نکند که این حرف ها را می زند سد علی!

آخر کسی که بگوید جمهوری اسلامی بیاید خودش رفراندوم برگزار کند، مگر غیر از گاگول صفت دیگری هم می تواند داشته باشد؟ (در مورد کلمه ی «گاگول» که من خیلی در نوشته هایم به کار می برم، بی نهایت از ادیب بزرگ مان جناب وزیر سابق ارشاد، «عطا» متشکرم که با به کار بردن این صفت در توییت های آخرش که مربوط به سفر شاهزاده به اسراییل بود، نشان داد که استفاده از چنین کلماتی حتی در سطح وزیر سابق فرهنگ جایز است و ایرادی بر کار منِ نویسنده ی درجه پنج نیست).

باری! سدعلی، به دلیل ریتارد بودن بعضی وقت ها موضوعاتی که به نفع خودش مطرح می شود را «نمی گیرد»! طفلی پیر شده گیرایی اش کم شده!

واقعا مردم را چه به رفراندوم!


مردم باید بزنند رب و روبّ حکومت نکبت را یکی کنند! مردم باید کلیت جمهوری اسلامی را روانه ی فاضلاب تاریخ بشری کنند! مردم باید از صدر تا ذیل حکومت نکبت را پودر کنند و آن پودر را در هفت دریا پخش کنند که دیگر نشانی از آن باقی نماند!

رفراندوم و این سوسول بازی ها یعنی چه؟!

مثلا مردم بیایید رفراندوم کنید که حجاب روی سر زن ها باشد یا نباشد؟ اقتصاد کلان، دولتی باشد یا نباشد؟ جمهوری نکبت تابلوی شیخ نمر را بالا ببرد یا نبرد؟ شیکم سد حسن نصرالله را پر کند یا نکند؟

نکند انتظار دارید حکومت نکبت بیاید رفراندوم برگزار کند که جمهوری اسلامی آری یا نه؟ یعنی کسانی این قدر گاگول هستند که چنین انتظاری را از حکومت داشته باشند؟

حالا یک عده خیر خواه حکومت اسلامی و شخص سد علی، آمده اند به زبان بی زبانی می گویند بیاییم رفراندومکی برگزار کنیم سر یک موضوع بی اهمیت که حالا شاید مردم رای آری بدهند شاید رای نه، بعد مردم این جوری برای مدتی بروند سر کار که نظر ما هم برای حکومت اهمیت دارد، و حکومت با این تاکتیک مدتی بر عمر پر نکبت اش اضافه شود و سدعلی این را نمی فهمد و آن وقت ما هم مثل گاگول ها از توهین او به خودمان رنجیده خاطر می شویم!

نه عزیز دل! سد علی راست می گوید! در متن جمهوری اسلامی، رفراندوم بی رفراندوم. تنها خواست مردم معترض، سرنگونی تمام و کمال حکومت، نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد!



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy