Tuesday, May 2, 2023

صفحه نخست » بدنه سپاه برای نجات کشور از چنگال مافیای سپاه، فرزانه روستایی

fr.jpgفقط یک حساب سرانگشتی از اتفاق های ده روز گذشته حکایت از این دارد که در جمهوری اسلامی سنگ روی سنگ بنا نیست و رخ دادن یک سونامی سیاسی بعید به نظر نمی رسد. نارضایتی و اعتراض بسیجیان گزینش شده که در حضور خامنه ای از صحبت های او قانع نشدند و اینکه فیلم این دیدار در رسانه ها پخش شد یک سیگنال مهم و ضربه حیثیتی سنگینی برای بیت و تشکیلات آن بود.

کشته شدن عباسعلی سلیمانی عضو خبرگان و نماینده ویژه خامنه ای که نگهبان بانک در بابلسر با خونسردی او را کشت ، حمله به چندین آخوند در تهران و قم و نیز اینکه علوی بروجردی از روحانیون مهم حوزه اعلام کرد تازه اوضاع قم خوب است و در شهرهای دیگر طلبه ها دو ماه است از ترس از منزل بیرون نرفته اند همگی از عمق دره ای حکایت دارند که در زیر پای نظام دهان گشوده است.

شنیده شده رایزنی هایی بین طیف هایی از مراجع دینفوذ داخل کشور و مخالفانی در خارج انجام شده است تا مصالحه ای برای جلوگیری از فروپاشی همه چیز و همه کس انجام شود. هر ابتکاری که از داخل ایران آغاز شود بی تردید این سپاه است که کنترل آن را در دست دارد تا منافع خود و شبکه مافیای خود را نجات دهد.
به غیر از شرکت ها و بخش های اقتصادی سپاه، یک طبقه جدید و نوکیسه نیز با دور زدن تحریم ها در کشور شکل گرفته که با سرعت هرچه تمام تر مشغول چپاول منابع کشور است. بعید به نظر می رسد هیچیک از این طیف های غارتگر نگران آینده کشور باشند یا برای نجات کشور گامی بردارند. این ویدئو به این مهم می پردازد که در شرایط بسیار پیچیده امروز، وزن سیاسی بدنه سپاه که اکثرا مردم عادی کشور هستند و ارتباطی با مافیای سرکوبگر توطئه گر غارتگر حاکم هم ندارند ممکن است بتواند در مقابل شبکه سرداران ارشد و گردانندگان سپاه قد علم کند و معادلات غیر قابل انتظاری را رقم بزند. بدنه مردمی سپاه یک بار قبلا در کنار مردم از منافع ملی و تمامیت ارضی کشور دفاع جانانه ای کرده است و به نظر می رسد هنوز این پتانسیل را دارد تا نقش بازی کند.

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy