Thursday, Jun 1, 2023

صفحه نخست » جو بایدن در مراسم فارغ‌التحصیلان آکادمی نیروی‌هوایی آمریکا زمین خورد + واکنش ترامپ

01_biden.jpgپس از آنکه جو بایدن رئیس‌جمهور ۸۰ ساله آمریکا در مراسم فارغ‌التحصیلان آکادمی نیروی‌هوایی آمریکا در کلرادو، نقش بر زمین و سوژه همه جهان شد، مدیر ارتباطات کاخ سفید علت زمین خوردن او را کیسه‌های شن اعلام کرد.

یک خبرنگار دقایقی بعد از این سانحه گفت که "به نظر می‌رسد حال بایدن خوب است. " تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند بایدن پس از آنکه از جایش بلند شد، به یک کیسه شن سیاه روی صحنه اشاره کرد که نشان می‌داد پایش به این کیسه خورده و تعادلش را از دست داده است.

***

ایندیپندنت فارسی - ترامپ در جریان مبارزه انتخاباتی‌اش به آیووا از این سقوط آگاه شد و به طرفدارانش گفت این برای فارغ‌التحصیلان نیروی هوایی که شاهد آن بودند «الهام‌بخش نیست».

ترامپ بعد از آن لحظه‌ دشواری را به یاد آورد که در مراسم فارغ‌التحصیلی ارتش در [آکادمی نظامی] وست پوینت در سال ۲۰۲۰ مجبور شد با دقت و احتیاط از یک سطح شیب‌دار پایین بیاید، گفت: «امیدوارم صدمه ندیده باشد. امیدوارم آسیب‌ ندیده باشد... دلم نمی‌خواهد صدمه ببیند.»

در حالی که می‌گفت آن سطح شیب‌دار «مثل پیست اسکی روی یخ» بود، ادامه داد: «کل ماجرا مسخره است. آدم باید مراقب این چیزها باشد، چون دلش نمی‌خواهد صدمه ببیند، حتی موقعی که دارد با احتیاط از یک سطح شیب‌دار پایین می‌آید.»

دنبال‌کنندگان آنلاین ترامپ که درک درستی از زمین خوردن بایدن نداشتند، او را در توییتر مسخره کردند.

کسی نوشت: «بایدن روی پله‌های هواپیما زمین می‌خورد، از روی دوچرخه به زمین می‌افتد... و رسانه‌های مهم هیچ چیزی نمی‌گویند. اما اگر ترامپ یک نمکدان بزرگ‌تر از بقیه بردارد، یک هفته تمام نقل رسانه‌های اصلی می‌شود.»

مطالب بیشتر در سایت ایندیپندنت فارسی

کاربری دیگر توییت زد: «مضحکه دنیای آزاد» و منتقد دیگری افزود: «این بلندترین تشویق بایدن در سال‌های اخیر بوده است.»

کاربری توییت کرد: «پوشش فاجعه‌بار و گسترده رسانه‌ها از پایین آمدن ترامپ از روی سطح شیب‌دار یادتان هست؟ نمی‌دانم رسانه‌ها این اتفاق را هم آن‌طور پوشش می‌دهند؟؟؟؟»

کاربری دیگر گفت: «پوتین و شی حتما از اقتدار رهبری فرمانده کل قوا به خود می‌لرزند.»

دیگری نیز افزود: «اینکه نظامیان روی صحنه انگار به‌سختی جلوی خنده‌شان را می‌گیرند، ولی هیچ‌کدام برای کمک به سمتش نمی‌روند عجیب نیست؟»



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy