Tuesday, Jun 13, 2023

صفحه نخست » نشانه‌های بسیار مخرب پوپولیسم و به بازی‌گیری مردم با مزایده فیک و دروغ، مهرزاد نکوروح

Mehrzad_Nekourouh.jpgشوربختانه این فقط داستان یک روز و یک خبر نیست.

دیروز ۱۳ جون ۲۰۲۳ چندین رسانه ایرانی داخل و خارج به اخباری ضد و نقیض پرداختند. و خبرهای فراوانی را در رابطه با ترور در پاریس پخش نمودند. ولی در کمال تعجب، در فرانسه کمترین توجه‌ای به این خبر شد. از جستجو‌ها و تحقیقات چنین بر آمد که سیستم جامعه ایرانی در یک روند دروغ پردازی و پوپولیسم حداکثری و نامحدود افتاده که سه ضلع آن خود نظام جمهوری اسلامی از طرفی، همچنین سازمان سیاسی اپوزیسیون مجاهدین خلق و بالاخره تلویزیون‌های اینترنشنال و دیگر رسانه هاست که با دامن زدن به چنین بورس تبلیغاتی کاملا دروغ محور، نه تنها کل مردم ایران را احاطه می‌کنند و بازی می‌دهند. که البته نتیجه آن برای همین مردم بسیار غم انگیز است. چرا که مردم گویا که شاهد فیلم سینمایی تمام روز نشسته‌اند که در پایان بفهمند کجاهای داستان دروغ بوده و کجاها راست. حال آنکه طبق رسانه‌های غربی که بی طرف می‌باشند اصلا خبر مهمی نبوده و هرکدام از این سه ضلع فقط توانسته‌اند با ببازی گرفتن مردم ایران برای خود تبلیغ نمایند و خود و اهداف انحرافی و پوپولیستی خود را دنبال نمایند.

داستان از طرفی بدین صورت بازتاب داشت:

"عملیات تروریستی علیه مجاهدین در پاریس" با "کشته یا زخمی شدن افرادی" خصوصا یکی از مجاهدینی که رژیم به او شدیدا حساس است.

در آغاز یافتیم که تنها نهادی که از این "عملیات تروریستی" در فرانسه واقعا صحبت کرده، خود سازمان مجاهدین است! چنانچه هیچ رسانه فرانسوی یا غربی از چنین عملیات تروریستی، خبری منتشر نکرده بود. با قدری جستجو و کنکاش توسط گروه همبستگی بنیانگذاران جمهوری، یافتیم که خبرهای کوچکی درج شده از جمله:

ترجمه فوری و دقیق اخبار منتشر شده توسط کانال خبری ب اف‌ام (اولین تلویزیون خبری فرانسه):

وال دواز: مکان مجاهدین خلق، مخالفان ایرانی، توسط یک وسیله آتش زا مورد هدف قرار گرفتند.
۲۰۲۳/۰۶/۱۱ ساعت ۱: ۲۴ بعد از ظهر.
این منبع گفته که حصیر یا پا پاک کن دم درب، آتش گرفت و دودهای نامطلوب تولید نمود برای پانزده نفر حاضر در داخل محل.
یک مکان شورای ملی مقاومت ایران، ویترین سیاسی جنبش مجاهدین خلق، در شب‌ شنبه تا یکشنبه در سن‌ توان لومون (والدواز) هدف یک دستگاه آتش‌زا قرار گرفت بدون اینکه جراحتی ایجاد کند: خبرگزاری فرانسه (AFP)، از یک منبع پلیسی و از دفتر دادستانی پونتوا مطلع شده.
به گفته یک منبع پلیس، یکشنبه، حوالی ساعت ۳ بامداد، یک دستگاه آتش زا به درب یک ساختمان واقع در یک منطقه صنعتی در شهر سن توئن-لومون، شهری در والدواز واقع در شمال پاریس، پرتاب شد. این منبع گفت که حصیر دم در آتش گرفت و دودهای نامطلوب برای پانزده نفر حاضر در داخل مکان ایجاد کرد. هیچکس تمایلی به انتقال به بیمارستان نداشت.
دو هفته پیش، مکان دیگری متعلق به CNRI که مقر آن در چند کیلومتری در اوور-سور-اواز واقع شده است، به روشی مشابه هدف قرار گرفته بود. "

در ادامه همین مطلب، راجع به "حمله‌ای که در سال ۲۰۱۸ خنثی شد:... " می‌خواندیم.

و اما تلویزیون ایران اینترنشنال جندین مصاحبه تمام روز با چندین نفر متفاوت در اینباره کرد که روی این اخبار کذایی و بزرگنمایی شده بحث و تبادل نظر نمآیند. در پایان، به اخبار کاملا متناقض تلویزیون اینترنشنال توجه کنید:
"پلیس فرانسه در پاسخ به ایران‌اینترنشنال درباره حمله افراد وابسته به جمهوری اسلامی به یک ساختمان «شورای ملی مقاومت» در استان پاریس اعلام کرد که حمله با مواد آتش‌زا بوده «اما نمی‌توانیم بگوییم تروریستی بوده است.
شورای ملی مقاومت اعلام کرده بود که روز جمعه یک ساختمان متعلق به پشتیبانان این شورا در شهر سنت‌اوئن‌لومون در شمال پاریس با مواد آتش‌زا مورد حمله «مزدوران» نیروی قدس و وزارت اطلاعات قرار گرفته است"!

در نتیجه مردم بلید بسیار آگاه باشند تا از احاطه این سه ضلع مثلث نظام، اپوزیسیون و رسانه‌ها، خارج شوند تا به این بازی‌های پوپولیستی و سرگرم کننده و مضر گرفته نشوند. امری که در شرایط کنونی و بازی‌هایی که اکثریت نیروهای اپوزیسیون نما و رسانه نما بدان می‌پردازند، بسیار پیچیده و تقریبا غیر ممکن شده؟


گروه همبستگی بنیانگذاران جمهوری در ایران نوین
اتاق فکر همبستگی فراگیر بنیانگذاران جمهوری:
https://t.me/irannovinjomhouri
کانال:
https://t.me/hjir



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy