Sunday, Jul 2, 2023

صفحه نخست » چرا آخوندها به دنبال نابود کردن نسل ایرانی ها هستند؟ حسین لاجوردی

Hossein_Lajavardi.jpgدوستان بسیار عزیزم، نابود کردن نسل ایرانیان بزرگترین هدف آخوندها از زمان های دور و از بدو پیدایش اسلام و خاصه شیعه در ایران است و هیچ ارتباطی به اختلافات ما در اپوزیسیون، پادشاهی خواه و جمهوری خواه، فدرال خواه و ۵۷ ها و دهه ۸۰ ها ندارد، آنها کمر به نابودی بچه های ما برای از میان برداشتن ایران و ایرانی هستند، به هوش باشیم که بازهم در دامِ فریب آنها قرار نگیریم.

مراجع بین المللی اعلام داشته اند که در سال ۲۰۲۲ میلادی ۸۸۳ اعدام در جهان صورت گرفته است که (‌ آمار اعدام ها در چین که بالاتر از ۱۰۰۰ مورد بوده است در این گزارش منظور نشده است ) بیشتر از ۹۰٪ از آمار گزارش شده - ۸۲۵ نفر - در کشورهای ایران، عربستان و مصر صورت گرفته است، لازم به یادآوری است که بیشتر از دو سوم این اعدام ها - یا جان عزیز ۵۷۲ نفر - نیز در ایرانِ جمهوری اسلامی می باشد.

از سوئی دیگر سازمان حقوق بشر ایران نیز اعلام داشته است که از اول ژانویه ۲۰۲۳ تا روز نوشتن این متن نیز ۳۵۳ نفر در ایران اعدام شده اند، و تمامی این آمار اعدام شدگان، تعداد افراد شناسایی شده است و ما همچنان نمی دانیم تعداد واقعی اعدام شدگان و ناپدید شده ها در ایران چه تعداد می باشد.

جمهوری اسلامی بهترین بچه ها و نسل های آینده ایران را هدف گرفته است به مجروح شدگان، کشته شدگان، و اعدام شدگان «زن زندگی آزادی» چند ماه گذشته نگاه کنیم، گروه های سنی، زیبائی و بدن های ورزشکار جوانانمان، زیبائی صورت و چهره و انرژی رو به فزونی دختران مان و ترس و وحشت حکومت از آنان همه و همه خبر از هدف نابود کردن بچه ها یمان و نسل های فردای ایران دارد.

تاریخ مُدون ما از امپراتوری های بزرگ ایران مانند هخامنشیان، ساسانیان، سلسله های ایرانی پس از حمله اعراب به ایران، و در زمان دو پادشاه پهلوی، همه حکایت از تلاش آنها برای ایجاد ایرانی بوده است که بتواند در جامعه بین الملل جایگاهی بلند و مرتبه ای بالا داشته باشد و ایرانی بدان افتخار کند.

در زمان امپراتوری های قدیم نیز اسپارت ها بهترین بچه هایشان را برای ساختن و آماده سازی نسل های آینده خود و برای پرورش اصالتِ اسپارتی خود آموزش و پرورش ویژه ای را برای آنان در نظر می گرفتند تا آنها نماینده سرفراز کشورشان و مردم شان باشند.

اسکندر مقدونی با تمامی ویرانگری هایش در ایران به سربازانش توصیه می کرد که برای ساختن و بهبود نسل با دختران و زنان ایرانی ازدواج کنند.

صد ها سال پس از تاریخ و تمدن و فرهنگِ درخشانِ ایران و در گذشته اش، اعراب به ایران حمله می کنند و هدف اصلی خود را به دلیل بُخل و حسد و خودبندگی دیدن و حقارتی که در گُذر قرن ها داشته اند در جهت ویرانی ایران و ایرانی گذاشتند و جمهوری اسلامی به دلیل همان حقارتِ صدها ساله خود نسبت به ایران و ایرانیان پا را فراتر گذاشته و در قرن ۲۱ برای تطمیع حس حقارت خود و برای نابودی نسل های ایران بهترین بچه های ایران را به جوخه اعدام می سپارد و دختران و زنانِ ما را معلول و ... می کند با این تصور که از این طریق می تواند چند صباحی به حکومت ننگین خود ادامه دهد.

جمهوری اسلامی مجید رضا رهنورد (۲۶ خرداد ۱۳۷۸ - ۲۱ آذر ۱۴۰۱) را که کشتی‌گیرو یکی از بازداشت‌شدگان «زن زندگی ازادی» بود در ۲۱ آذر ۱۴۰۱ به فاصله ۲۳ روز از زمان بازداشت، با حکم دادگاه انقلابِ مشهد اعدام کرد. او در جریان دادگاه بدون طی شدن تشریفات قانونی و در حالی که از فرصت دفاع در دادگاه و حق استفاده از وکیل محروم بود، محکوم به اعدام شد و بابک زنجانی که متهم به اختلاس و دزدی ۱۳ میلیارد یورو می باشد، دادگاهش ۱۰ سال است که ادامه دارد چرا که از خودی هاست و سپاه را پشتیبان دارد و آقای خامنه ای نیز دستور می دهد که سَر و ته قضیه را به هم بیاورید و کشش ندهید. لازم به تاکید و یادآوری می دانم که من مخالف اعدام هستم - حتی برای خامنه ای و خاتمی - چرا که آنها باید زنده بمانند و در دادگاه های مردمی به مردم و نسل های آینده پاسخگو باشند.

اگرچه جمهوری اسلامی در گُذرِ چهاردهه گذشته هدف خود را بر نابودی ایران و بچه های ایران گذاشته است ولی نتیجه ای که برایش شکل گرفته و کارنامه اش، خبر از گُسترش آگاهی های اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان در گروه های سنی متفاوت می دهد و حرکت در جهت سرنگونی تمام و کمال این حکومت سیاه و ننگین بوده است و در جهتی دیگر حتی بزرگترین ضربه های ممکن را به اعتقادات مردم نیز وارد کرده اند.

امروز دختران و زنان و جوانان و مجموعه ای بسیار بزرگ از تمامی اقشارِ جامعه ایران با « زن، زندگی آزادی» و با تمامی توان و انرژی باور نکردنی شان برای نابودی جمهوری اسلامی و باز پس گرفتن ایران به پا خواسته اند و با تمام تلاش خود به دنبال تحقق این خواسته همگانی است و مسئولیت همه ما را می طلبد. آگاه باشیم جمهوری اسلامی توان مقابله ندارد و سرنگونیش غیر قابل تردید است.

امیدمان را بالا نگه داریم و یادمان باشد همیشه آخرین نقطهِ تاریکی و سیاهی آغاز روشنائی است.

ایران فرزندانش را صدا کرده است، پاسخگویش باشیم.

حسین لاجوردی



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy