Thursday, Aug 10, 2023

صفحه نخست » نوشته سامان رسول‌پور در ارتباط با استعفای خود از شبکه ایران اینترنشنال

samanRP.jpg

- طی اطلاعات رسیده به خبرنامه گویا نادر سلطانپور نیز از این شبکه جدا شده است.

- شایعاتی هم از قطع همکاری سیما ثابت با ایران اینترنشنال خبر می دهد. خبرنامه گویا قادر به تایید صحت این خبر نیست

سامان رسول‌پور - بعد از شش سال و چهار ماه، همکاری با تلویزیون ایران اینترنشنال، از این رسانه که از چند هفته قبل از تاسیسش، در ساختنش مشارکتی فعالانه داشتم، استعفا دادم. در این سال‌ها دست‌کم در ساختن یا بازسازی سه برنامه اصلی و «پرایم‌تایم» تلویزیون، مشارکت و سالهای آغازین هم در بخش سردبیری اتاق خبر، حضور و فعالیت داشتم. چیزهای زیادی یاد گرفتم و به من افزوده شد، و امیدوارم چیزهایی به مجموعه‌ای که با جمع کوچکی ساختنش را آغاز کردیم، افزوده باشم.

در این‌ سال‌ها، همه تلاشم این بوده که بی‌توجه به سختی‌ها و دست‌اندازها، بازتاب صدای حقیقت و مردم به ویژه در داخل ایران باشم. تهدیدها و هزینه‌های امنیتی، باعث نشد، کوچک‌ترین تردیدی به خودم راه دهن. در همه این سالها، بدون حمایت، لطف و همراهی مردم بی‌شماری که بیننده و همراه و مشوق و حامی و منتقد این برنامه‌های پربیننده بودند، ادامه حرکت، بسیار دشوارتر می‌بود.

به همه آنها تعهد می‌دهم که هرکجا که باشم، با همه توان کنارشان هستم و بازتاب صدای آنها و حقیقت خواهم بود؛ و این هر هزینه‌ای که داشته باشد، ناچیزتر از هزینه‌های ماراتنِ باشکوهی است که آنها برای یک زندگی آزاد و شرافتمندانه به پیش می‌برند.

برای آن دسته از همکاران سخت‌کوش و شریفی که در ایران اینترنشنال دغدغه خدمت به مردم، حقیقت و صداهای حذف‌شده دارند، آرزوی موفقیت و سربلندی دارم. امیدوارم بر چالش‌های پیش رویشان، غلبه کنند؛ چالش‌هایی که دست‌کم، من قادر نبودم بر آنها چیره شوم. به ویژه، بعد از تحولات اخیر و البته اخلاف‌نظرهای تازه ظهور یافته بر سر نحوه ادامه کار پربیننده‌ترین و احتمالا موثرترین برنامه تلویزیون، «چشم‌انداز با سیما ثابت». برای همه ما فصل جدیدی آغاز خواهد شد.

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy