Friday, Sep 1, 2023

صفحه نخست » آقای حکومت اسلامی! تو که یاسمین مقبلی را چنین و چنان می خوانی، بگو چرا او در آلمان به دنیا آمد؟؛ ف. م. سخن

7e4c12ea1e981c5e7d289ab00deafa623481a2a0.jpegنفرت انگیز بودن حکومت نکبت حد و اندازه ندارد.

بعد از سفر موفقیت آمیز یاسمین مقبلی به فضا، و صحبت های افتخار آمیز او در باره ی ایرانی بودن اش، دستگاه تبلیغاتی حکومت، به خیال خام خود برای تخریب چهره ی او، مصاحبه ای با مردم کوچه و خیابان انجام داده و نظرشان را در باره ی او سوال کرده و مردم با افتخار از این زن ایرانی سخن گفته اند بعد مصاحبه کننده نوشته هایی را به مصاحبه شوندگان نشان داده که در آن ها نوشته شده یاسمین در آلمان به دنیا آمده و سرهنگ نیروی هوایی امریکاست و مردم افغانستان را بمباران هوایی کرده است و به این ترتیب نظر مثبت مصاحبه شوندگان و ایضا بینندگان ویدئو را به نظر منفی تغییر داده است.

از لئامت و سخافت دستگاه تبلیغاتی-امنیتی جمهوری نکبت که بگذریم، این سوال ها را از آن ها می کنیم که
۱- چرا پدر مادر یاسمین، باید بعد از انقلاب نکبت بار ۵۷، ایران را ترک می کرده اند و به آلمان می رفته اند؟
۲- چرا مادر یاسمین او را در آلمان به دنیا آورده است؟

۳- با وجود به دنیا آمدن در آلمان و بزرگ شدن و ساکن شدن در امریکا چرا یاسمین خود را ایرانی می داند؟
۴- اگر یاسمین در ایران تحت حاکمیت جمهوری نکبت به دنیا آمده بود و در ایران بزرگ شده بود و در ایران دانشگاه رفته بود، آیا می توانست سرهنگ نیروی هوایی شود؟
۵- یاسمینی که در ایران نمی توانست به استادیوم فوتبال برود یا بدون اجازه ی شوهرش به مسافرت خارج برود، و حتی اجازه نداشت به تنهایی به شهر بازی برود و سوار موشک اسباب بازی بشود آیا امروز در فضا بود؟
۶-یاسمین اگر در افغانستان بمباران هوایی کرده است، چه کسانی را با بمب زده است؟ غیر از یک مشت تروریست آدمخوار داعش و طالبان که از قضا بسیار شبیه به حاکمان جمهوری نکبت هستند؟

البته می دانیم که جوابی برای این سوال ها ندارید و مثل بچه پر روها به پر رو گری و دریدگی تان ادامه خواهید داد و البته در کشوری که به مدارس قرآن و باجناق های مسوولان اش مشهور است بچه پر رو بودن کاملا طبیعی ست و همین اندازه سوال کردن هم باعث شرمساری سوال کننده است.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy