Friday, Sep 22, 2023

صفحه نخست » آدمکش اسلامی و اوباشان در سازمان ملل، جلال ایجادی

Jalal_Eijadi_5.jpgمردی با عمامه‌ای سیاه بر سر، قرآنی دردست، در هفتاد و هشتمین نشست سالانه سازمان ملل، به جنگ خرد و آزادی و صلح می‌رود. نام او ابراهیم رئیسی، آدمکش و قاتل زندانیان سیاسی و امروز نماینده خامنه‌ای در دولت جمهوری اسلامی است. قدرت این آدمکشان فاسد بیان شکست ما ایرانیان است. جامعه شناسی این شکست باید ما را به شورش آگاهانه برای تغییر قدرت سیاسی کمک کند. از سقوط تراژیک خود باید خارج شد. ما سزاوار مقام برجسته در جهان هستیم.

سوغاتی‌های کلان

اسلامگرایان همیشه به غرب ناسزا می‌گویند، ولی آنها همیشه شیفته بازار مصرفی هستند. خودپرستی‌های آنها، فساد و پول پرستی آنها و خیانت‌های آنها نسبت به ملت ایران، ویژگی مهم آنهاست. هر بار سفر رئیس جمهور خامنه‌ای همراه با کاروانی از افراد غیرنورمال و تبهکار و نادانی است که کارشان نه دیپلوماسی متعارف بلکه خرید کالا و گردش شبانه و صحنه سازی برای ارباب است. این بار ابراهیم رئیسی با شمار بیش از پنجاه نفر مرد ریشو و زن چادر به سر آمده بود. در هنگام سخنرانی در تالار سازمان ملل یک گروه کوچک از آنها در داخل سالن بودند و بقیه برای خرید به فروشگاههای نیویورک در «آمریکای جهانخوار» رفته بودند. زمان ترک شبانه هتل برای بازگشت به ایران جلوی هتل تعداد بیش از صد اتومبیل بزرگ و کامیون ایستاده بودند تا بنوبت از در پشت ساختمان هتل انبوه سوغاتی‌های بزرگ بسته بندی شده را به فرودگاه ببرند.
همیشه و هر قدم جمهوری اسلامی، جز دزدی و هدر دادن ثروت ملت ایران چیز دیگری نبوده و این سفر دیپلوماسی اسلامی هم یکی از میلیونها صحنه حاکمان برای چپاول و دغلبازی و فساد می‌باشد.

امنیتی‌ها و چماقداران جمهوری اسلامی

شما همیشه هیات‌های نمایندگی رژیم‌های متمدن را در رسانه‌ها دیده‌اید. افراد این هیات‌ها با ادب و تمیز و خوش پوش بوده و با روزنامه نگاران روابط محترمانه داشته و آنجایی که نمی‌توانند سخن بگویند با لبخند به روزنامه نگار پاسخ می‌دهند. اعضای دیپلوماسی رژیم اسلامی افراد بی ادب، اخمو، فحاش، لات، دروغگو، چاله میدونی، چندش آور هستند. همه این افراد بر پایه استراتژی اطلاعاتی حکومتی خرابکار و اغتشاشگر هستند. گزارش‌های تصویری خبرنگاران «ایران اینترناسیونال» از هیات ابراهیم رئیسی بسیار جالب بود. تلاش این روزنامه نگاران اطلاعات فراوانی در مورد اعضای همراه رئیسی فراهم ساخت.
پیش از ورود به ساختمان سازمان ملل، همراهان رئیسی مانند افراد وبا زده در وحشت از پرسش روزنامه نگاران از جلوی دوربین‌ها فرار می‌کنند. روزنامه نگاران در حال دویدن از آنها پرسش میکنند: «آقای رئیسی چه خواهد گفت و شما چند نفر هستید؟»، آنها چهره خود را می‌پوشانند و تندتر می‌گریزنند. به آنها سفارش شده با هیچ روزنامه نگاری صحبت نکنید. در لحظه ورود رئیسی به تالار سخنرانی، روزنامه نگاران با صدای بلند از او می‌پرسند «آقای رئیسی آیا در باره کشتن شدن ۵۰۰ نفر در ایران صحبت خواهی کرد؟». تاکتیک هیات چیست؟ ابراهیم رئیسی تند تند حرکت کرده و همزمان با پرسش روزنامه نگاران، «تبلیغات چیان امنیتی» یا «صدادرکن ها» با ایجاد هیاهو و سروصدا تلاش می‌کنند تا صدای روزنامه نگاران به گوش رئیسی نرسد. در صحنه‌ای دیگر یکی از «جارچیان» حکومتی به مقابله با روزنامه نگاران پرداخته و بطرز احمقانه‌ای «تحریم دارو» را تکرار می‌کند. روزنامه نگار می‌پرسد: چرا افرادی مانند شما در باره کشتارها و قتل‌های حکومتی و نیز قتل کیان پیرفلک در ایران سکوت می‌کنید و همدست حکومت هستید؟ البته جارچی مانند عروسک کوکی حرف خود را تکرار میکند. در صحنه دیگری یکی از دیپلمات‌های اوباش حکومتی خیز برمی دارد تا یک روزنامه نگار زن را مورد تعرض قرار دهد. ولی روزنامه نگار به او یادآور می‌شود: «در غرب روزنامه نگار آزاد است و مانند داخل نمی‌توانید او را بکشید». در صحنه دیگری یک روزنامه نگار فردی بنام امینی تهیه کننده سریال امنیتی «گاندو» را به چالش میکشد و به او میگوید «شما با همکاری امنیتی‌ها فیلم میسازید». تهیه کننده فیلم برافروخته می‌گوید «شماها تروریست هستید». روزنامه نگار پاسخ می‌دهد «شما آقای امینی در جامعه جهانی متهم به تروریسم هستید». در صحنه دیگری یکی از قلدرهای مکتبی که از فیلم برداری یک روزنامه نگار در خشم است، با حالت تهاجمی بسمت او می‌آید و به روزنامه نگار حمله می‌کند تا تلفن او را بیرون بکشد. نگهبان و پلیس مداخله کرده و جلوی تبهکاری قلدر مکتبی را می‌گیرند.
حکومت جمهوری اسلامی از مشتی دزد و بیسواد و اوباش و تبهکار تشکیل شده است. وقتی یک آخوند آدمکش رئیس جمهور رژیم است روشن است که اطرافیان و مشاوران و دیپلومات‌های او از همان قماش می‌باشند. ایران دیپلوماتها و سیاستمدارانی قدرتمند و با شخصیتی مانند قائم مقام فراهانی، امیرکبیر، سیدحسن تقی زاده، محمدعلی فروغی، علی اکبر سیاسی، محمد مصدق، مهرانگیز دولتشاهی، احمد قوام، مجید رهنما، زین العابدین رهنما، شجاع الدین شفا، و غیره داشته است. در جمهوری اسلامی همه چیز سقوط کرده است و دیپلوماتهای اسلامی در بسیاری موارد جاسوس و مزدور و بی لیاقت و وطنفروش هستند. حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه رژیم حامی حزب الله و حسن نصرالله و تروریست‌های فلسطینی و لیدر مورد علاقه‌اش قاسم سلیمانی است. رئیس جمهور آدمکش، وزیر خارجه حامی تروریست و هیات آنها در سازمان ملل، گروهی از اوباشان و سرکوبگران و چماق بدستان. واقعیت جمهوری اسلامی: حکومت تبهکاران و قدرت شخصی توتالیتر.

رئیسی ادامه تخریب و خشونت وحشیانه

ابراهیم رئیسی چه گفت؟ او که خود را در جایگاه نماینده ملت ایران نشانده اولین سخن را با آیه‌های رنج آور قرآنی شروع کرد و در دفاع از قرآن الله حجازی به پروپاگاند دست زد. رئیسی این شعور را ندارد که بفهمد در نشست این سازمان جهانی اینگونه تبلیغات دینی بسیار زشت تلقی شده و فاقد ارزش سیاسی است. ما میدانیم سازمان ملل محل روضه خوانی و قرائت قرآن نیست، بلکه تریبون برای تقویت صلح جوئی، تحلیل از استراتژی کشورها و چالش‌های بزرگ جهانی مانند جنگ و صلح و بحران و گرمایش زمین است. ولی درک این مطلب برای یک آخوند خرافاتی و سرسپرده الله آسان نیست. تجربه نطق‌های دینی نژادپرستانه احمدی نژاد و دروغپردازی او در حافظه‌ها زنده است. جهانیان پروپاگاند دولت ایران و خامنه‌ای مستبد را می‌شناسند و این بار نیز نمایندگان اغلب کشورها در نشست سالانه سازمان ملل، نطق خشونت بار و رجزخوانی او را حدس زده بودند. رئیسی به تریبون رفت و وقتی دوربین رسانه‌ها داخل تالار نشست را نشان داد، بدون اغراق هشتاد درصد صندلی‌های نمایندگان خالی بود.
رئیسی از بحران هویتی غرب و آپارتاید فرهنگی در غرب گفت و همان حرف هایی را که از پنجاه سال پیش آخوند حوزوی و نواندیش دینی می‌گفت تکرار کرد. در واقع اینگونه تبلیغ علیه غرب بیان بحران حکومت اسلامی و سیاست تبعیض و ستمگرانه رژیم در زمینه دینی و جنسیتی و فرهنگی در ایران است. رئیسی ادعا کرد که او فصل نوینی در منطقه شروع کرده است. رژیم تا به امروز در منطقه جز توطئه و آتش افروزی و تحریکات جنگی کار دیگری نکرده است. نمایش سیاست نزدیکی با عربستان اصل سیاست رژیم را در منطقه تغییر نخواهد داد. عربستان و سایر کشورها نگران بمب اتم شیعه هستند. رئیسی ادعا کرد که جمهوری اسلامی «قدرت امنیت ساز» است. اینگونه تبلیغات دروغ فقط از جانب نمایندگان جمهوری اسلامی گفته می‌شود. حال آنکه همه کشورها و مرمان این منطقه می‌دانند که رژیم خامنه‌ای عامل مخرب امنیت در منطقه و سایر نقاط جهان بوده است. رئیسی ادعا کرد که غرب آسیا فرصت‌های زیادی را از دست داده است و در «در پی وحدت اسلامی منطقه» باید بود. اشاره رئیسی به ادامه نوکر منشی رژیم در خدمت پوتین تجاوزگر و موافقت او با چپاول نفت ایران توسط چین بود. رژیم خمینی و خامنه‌ای چهل و پنج سال هرگونه امکان همکاری در خاورمیانه را ویران کرده است. هیچ کشوری در خاورمیانه به جمهوری اسلامی اعتماد ندارد.

جهانی بیرون از رژیم و اسلام

با توجه به گرفتاریها و خشونت‌ها و بحرانها و عقب ماندگی‌های خاورمیانه، کشوری مانند ایران نقش بزرگی در زمینه اقتصادی، زیست محیطی، فرهنگی، صلح طلبی، علمی، کاوشهای باستانی، دمکراسی خواهی، می‌توانست ایفا کند. ولی متاسفانه اینگونه پروژه‌ها و آرزوها با وجود جمهوری اسلامی و فرهنگ منحط اسلامی ناممکن است. ایران دمکراتیک و لائیک فردا و فرهیختگان فرهنگی و علمی و سیاسی در آینده نقش اساسی بازی خواهند کرد. انقلاب زن زندگی آزادی زمینه ساز آینده ماست؛ آینده‌ای که اسلام سیاسی را دفن می‌کند و حقوق برابری زن و مرد را علیه آیه و حکم قرآنی استوار می‌سازد. جمهوری اسلامی محصول تجاوز استعماری اسلام و قرآن، عقب ماندگی اجتماعی و ذهنی جامعه، ازخودبیگانگی ایرانیان، شیفتگی نخبگان سیاسی و روشنفکری نسبت به دین و شعبده بازان شیعه، فقدان فرهنگ شهروندی و نبود جسارت لازم در برابر دیکتاتورها و آیت الله‌های اهریمنی است. خارج از ساختار کنونی، می‌توان دنیای دیگری را ترسیم کرد.
در پایان باید گفت سکوت یا مماشات جویی جهان غرب با جمهوری اسلامی تنفرانگیز است. با وجود محکومیت رژیم توسط پارلمان اروپا دولت‌های اتحادیه به مماشات ادامه میدهند. آقای بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه انتفال شش میلیارد دلار به رژیم خامنه‌ای را صادر می‌کند و چراغ سبز فروش نفت را به حکومت آخوندی می‌دهد و به بیش از پنجاه نفر دشمن آزادی و مدافع تروریسم ویزا می‌دهد تا به سازمان ملل در نیویورک بروند. سازمان ملل هم بنابر منطق‌اش نماینده همه رژیم‌ها را پشت تریبون قرار می‌دهد ولی زمانی که رژیم اسلامی فرزندان ایران را می‌کشد و به دارمی آویزد، خفه خون می‌گیرد.

جلال ایجادی
جامعه شناس دانشگاه فرانسه

-----------------------------------------------------
جلال ایجادی در کتابهای گوناگون در باره جنبش‌های اجتماعی در جهان و انقلاب‌های ایران نوشته است. آخرین کتاب او «انقلاب برای گسست، جامعه شناسی انقلاب زن زندگی آزادی»، ۳۳۰صفحه انتشارات فروغ. این نویسنده تا کنون کتاب «نواندیشان دینی، روشنگری یا تاریک اندیشی»، ۳۱۰ صفحه، نشر مهری، کتاب «جامعه شناسی آسیب‌ها و دگرگونی‌های جامعه ایران»، ۴۰۰ صفحه، انتشارات نشرمهری، کتاب «بررسی تاریخی، هرمنوتیک و جامعه شناسی قرآن»، ۳۸۰ صفحه، و کتاب «اندیشه ورزی‌ها در باره جامعه شناسی، فلسفه، زیستبومگرایی، اقتصاد، فرهنگ، دین، سیاست»، ۷۲۰ صفحه، چاپ نشر مهری، منتشر شده است. جلال ایجادی هر هفته پنج برنامه تلویزیونی در زمینه انقلاب، لائیسیته، دمکراسی، فلسفه، جامعه شناسی و نقد قرآن و اسلام، تهیه و پخش می‌کند. این برنامه‌ها را در یوتوب میتوانید مشاهده کنید. ایجادی آخرین اثر خود را بنام «بحران بزرگ زیستبوم جهان و ایران» در ۴۸۰ برگ، انتشارات فروغ، منتشر نمود.



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy