Friday, Nov 10, 2023

صفحه نخست » انتقاد حسین شریعتمداری از یک ادعای جنجالی + توضیح رفیق دوست

9-9.jpgفارس - مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به اظهارات اخیر محسن رفیق‌دوست در یک برنامه تلویزیونی، گفت: آقای رفیق‌دوست از اظهاراتی که می‌تواند باعث سوء‌استفاده دشمنان باشد، پرهیز کنند! بی‌دقتی مورد اشاره از آقای رفیق‌دوست بعید بوده و هست.

اگر منظورش از «گروگان‌ها»‌ افراد باشد، علاوه بر آن که تهمتی سنگین به جمهوری اسلامی است، اعلام ضعف در برابر دشمن هم هست. جمهوری اسلامی در همه جهان به پیروی از آموزه‌های اسلامی در برخورد با افراد بازداشتی شهرت دارد.

شریعتمداری گفت: آقای رفیق دوست در بخشی از مصاحبه اخیر خود با شبکه ۳ سیما گفته است «از قدرت‌های دنیا گروگان‌هایی داریم که در صورت حمله به ما، در نیم ساعت آن‌ها را از بین می‌بریم» ! این احتمال دور از ذهن نیست که اظهارات ایشان ناشی از کم‌دقتی و کم‌توجهی در بهره‌گیری از واژه‌ها و اصطلاحات رایج سیاسی و نظامی باشد.

به عنوان نمونه می‌توان احتمال داد که منظور ایشان از «گروگان‌هایی که در اختیار داریم»، پایگاه‌های نظامی دشمن در منطقه و شاهرگ‌های اقتصادی و مراکز حساس و راهبردی آن‌ها باشد که در مقابل توان نظامی و نفوذ مردمی جمهوری اسلامی ایران به شدت آسیب‌پذیر و از بین رفتنی هستند.

***



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy