Tuesday, Nov 14, 2023

صفحه نخست » تعطیلی شبکه منوتو

01_manoto.jpgایران وایر - شبکه تلویزیونی منوتو در پستی در اینستاگرام این شبکه از احتمال پایان کار خود خبر داد و نوشت این تعطیلی ممکن است روز آخر ماه ژانویه سال ۲۰۲۴ میلادی رخ دهد.

شبکه تلویزیونی منوتو، روز دوشنبه ۲۲ آبان با انتشار اطلاعیه‌ای خطاب به کارکنان و بینندگان خود از احتمال پایان فعالیتش خبر داد.

در این اطلاعیه که به امضای کیوان و مرجان عباسی، بنیانگذاران این شبکه رسیده است، به مشکلات مالی به عنوان دلیل احتمال تعطیلی منوتو اشاره شده اما تاکید شده است که در صورتی که این شبکه مجبور به پایان کار خود باشد، چنین اتفاقی زودتر از آخرین روز ماه ژانویه سال آینده نخواهد افتاد.

کیوان و مرجان عباسی در اطلاعیه خود به «بی ثباتی سیاسی و نابسامانی اقتصادی در منطقه» به عنوان دلایلی اشاره کرده‌اند که ادامه فعالیت تلویزیون‌های تجاری مانند منوتو را دشوار کرده است.

مدیران شبکه منو تو در اطلاعیه خود گفته‌اند که برای یافتن راهی برای ادامه فعالیت این شبکه وارد مرحله مشورت و در میان گذاشتن موضوع با کارکنان خود شده‌اند.

تلویزیون منوتو که دفتر مرکزی آن در لندن است از چهارده سال به این سو فعالیت دارد. پخش اینترنتی آن از سال ۲۰۰۷ و پخش ماهواره‌ای آن از سال ۲۰۱۰ آغاز شد.

👈مطالب بیشتر در سایت ایران وایر

این شبکه تلویزیونی علاوه بر ساخت برنامه‌های سرگرم کننده و مشهوری مانند «بفرمایید شام»، «آکادمی گوگوش» و «استیج» به ساخت مستندهای تاریخی و برنامه‌های خبری سیاسی نیز پرداخته است.

01_manoto.jpg

***


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy