Thursday, Jan 18, 2024

صفحه نخست » چرا خامنه‌ای زبان الله است؟ ب. بی‌نیاز (داریوش)

B_Biniaz.jpgشیعه دوازده امامی خرافی‌ترین دین جهان است و یاوه‌گویی‌های امام محمد باقر (به «ام الکتاب» رجوع کنید) و امام جعفر صادق («کتاب الهفت الشریف» یا «الهفت و الأظله») چراغ راهنما و قطب‌نمای شیعیانِ دوازده امامی است. با خواندن این دو کتاب می‌توان شیعه دوازده امامی را روی میز تشریح ایدئولوژیکی قرار داد و روح و روان آنها را «کالبد شکافی» کرد. ترجمه کتاب «الهفت الشریف» به پایان رسیده و بزودی آن را برای دوست و همکارم محسن بنایی می‌فرستم تا بر مبنای این دو کتاب یک پیشگفتار روشنگرانه در این باره بر ترجمه این کتاب بنویسد.

کتاب «الهفت الشریف» در واقع مصاحبه مفضل جُعفی با امام جعفر صادق است.

چند جمله از کتاب «الهفت الشریف» تا خوانندگان بدانند که یاوه‌گویی‌های شیعه دوازده امامی از کجا سرچشمه می‌گیرند و چرا حتا خود را از پیامبران و فرشتگان برتر می‌دانند. با خواندن این دو کتاب می‌توان به گونه‌ای مستند به درون‌مایه فاشیستی این حزب [شیعه] دوازده امامی پی برد. [شیعه یعنی حزب، دسته و گروه. بارها در کتاب «الهفت» از شیعه نه به عنوان یک دین بلکه به عنوان گروه و دسته نام برده شده است]

*****

«ما امامان پرده‌های الله هستیم، و براستی که الله از میان ما رسولان خود را برای آفریدگانش برمی‌گزیند، البته تا زمانی که الله این را برای آفرینش خود لازم بداند. و اگر الله قصد کند که آفرینش خود را نابود سازد، آنگاه ما [امامان] را به سوی خود می‌برد و اگر الله شروع به آفرینش دیگر کند، ما نخستین رسولان هستیم که برای پاسداری از این آفرینش فرستاده می‌شویم».

«در میان بندگان الله، ما ائمه زبان او هستیم که با آن سخن می‌گوید و دست او در آفرینش او هستیم و ما چهرۀ الله هستیم که بخشش از آن اوست و ما در میان ستایشگران او باقی خواهیم ماند تا زمانی که الله این نیاز تشخیص دهد».

«زیرا هر گاه الله یک آفریده نوینی به بار آورد ما به سوی آن آفریده فرود می‌آئیم و آن را آموزش و پرورش می‌دهیم و اگر الله برنامه‌ای برای این آفریده داشته باشد آنگاه ما را به سوی خود فرامی‌خواند. آنگاه هر چه بخواهد انجام می‌دهد».

«ما امامان، برگزیدگان الله هستیم و هیچ چیز از دانش الله بر ما پوشیده نیست، چه در روی زمین و چه در آسمان. ما دست و پهلوی [جنب/ور] الله هستیم، چهرۀ الله هستیم، چشمان الله هستیم و باورمند [مؤمن] به هر کجا که نگاه کند ما را می‌بیند، اگر ما بخواهیم، الله نیز می‌خواهد و به کسی دیگر بجز مردم خودش چیزی نمی‌گوید».

***

شیعیان دوازده امامی حاضر نیستند بپذیرند که امام پنجم و ششم‌شان جزو حزب [شیعه] افراطی بودند که در همان زمان به آنها غُلات شیعه یا شیعه‌های [احزاب] گزافه‌گو یا رادیکال می‌گفتند. آنها به تناسخ اعتقاد داشتند و به گونه‌ای بس افراطی زن‌ستیز بودند.

خوانندگان علاقه‌مند می‌توانند کتاب‌های مربوطه را از لینک زیر به طور رایگان بارگیری کنند. وقتی کتاب «الهفت الشریف» نیز به اتمام رسید آن را به طور رایگان در اختیار خوانندگان علاقه‌مند قرار خواهم داد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ

۱) ام الکتاب (به فارسی) https://www.kandokav.net/wp-content/uploads/2021/01/Ivanow.pdf

۲) الهفت الشریف (عربی) https://www.kandokav.net/wp-content/uploads/2021/08/Al-Haft-Al-Shareef_Arabisch.pdf

۳) الهفت الشریف (انگلیسی) https://www.kandokav.net/wp-content/uploads/2021/08/Al-Haft-Al-Shareef_Englisch.pdf

۴) الهفت الشریف (آلمانی) https://www.kandokav.net/wp-content/uploads/2021/08/al-haft-al-shareef-by-mufaddal-deutsch.pdf



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy