Sunday, Jan 28, 2024

صفحه نخست » سرداران ظفرنمون سپاه! از غسل شهادت غافل نشوید، ابومالش

malesh.jpgاخبار برگزیده هفته به روایت ابومالش

ویژه خبرنامه گویا

غسل شهادت

در راستای اینکه رژیم صهیونیستی هر روز صهیونیست‌ ترمی‌شود و هفته گذشته در نهایت بدجنسی پنج تن از سرداران سپاه که نور چشم رهبری بودند و تعدادی از نوچه‌های گردن کلفت نیابتی ما را در سوریه بزور شربت تلخ شهادت نوشاند, خود را شرعاً موظف می‌دانم که از شما برادران سپاهی بخواهم که از غسل شهادت غافل نشوید. شهادت بدون غسل صنار نمی‌ارزد. اگر غسل شهادت نکرده باشید, از در بهشت شما را برمی‌گردانند, مرجوع می شویدو حتی ممکن است که با توجه به سوابقتان سر و کارتان به سگ چار چشم نگهبان دوزخ بیفتد. اگر غسل شهادت مقدور نیست, می‌توانید تیمم شهادت بکنید, این مورد البته در فتاوی علمای عظام نیست و فتوای من است و مسئولیت آن را در پیشگاه خداوند می‌پذیرم.

همه می‌دانند که سرداران سپاه و مقام‌های عالی و نیمه عالی نظام هر شب با رویای فروپاشی آمریکا و محو شدن اسرائیل, غسل واجب می‌شوند. غسل فروپاشی آمریکا با غسل شهادت از زمین تا آسمان فرق دارد. غسل شهادت بسیار جدیست و اگرنکنید شهادتان مالیده. امیدوارم برای شما اتفاقی نیفتد ولی بعید می‌دانم که این صهیونیست‌های بی‌مروت شما را از قلم بیندازند.

حاج قاسم به خواب یکی از بستگانش آمده و گفته است که هنوز کاملاً شهید نشده بود که حضرت علی آمد و روح او را بزور از جسد بیرون کشید و روی دستانش بدون کاغذ بازی به بهشت برد. بنده باور نمی‌کنم که حضرت علی با آن همه مشغله در آن دنیا سرویس اسنپ برای شهدا داشته باشد. شما هم باور نکنید و پس از شهادت توقع نداشته باشید, حضرت علی روح شما را از جنازه تان بیرون بکشد و به بهشت ببرد.

دستگاه پخمه یاب رهبری

ما قوم و خویشی داریم که بسیار به خط و خطوط داخل نظام مقدس ما وارد است. از او پرسیدم که نظرش راجع به دولت آقای رئیسی و بخصوص وزیر خارجه‌اش چیست؟ به نظر او تمام اعضای دولت آقای رئیسی از دم پخمه هستند و استعداد حضرت آقا را در یافتن آدم‌هایی با آی کیو پایین برای مدیریت کشور تحسین کرد. او معتقد است امکان ندارد که کسی بتواند این همه ابله را پیدا کند و در دستگاه مدیریتی کشور بچپاند. به نظر او رهبری یک دستگاه سری دیجیتال پخمه یاب دارد که افراد با آی کیو پایین را رصد می‌کندو به آنها در ساختار مدیریت کشور مسئولیت می‌دهد. وزیر خارجه را کنسانتره حماقتی می‌داند که اصرار دارد انگلیسی حرف بزند و شکسپیر را در قبر بلرزاند. به نظر او امیر عبداللهیان آبروی ایران را نبرد, برای اینکه بسیاری از مردم دنیا ایرانیان را می‌شناسند و باور نمی‌کنند که امیر عبداللهیان ایرانی باشد. ولی با همه این‌ها او معتقد است که امیر عبداللهیان برای دولت رئیسی کسب آبرو کرد, برای اینکه هیچکس تصور نمی‌کرد در این دولت کسی پیدا بشود که حتی تا همین حد هم انگلیسی بداند.

رد صلاحیت روحانی و پورمحمدی

بنده هم با بسیاری از تحلیلگران موافقم که رد صلاحیت روحانی و پورمحمدی به انتخاب رهبر آینده ارتباط دارد. به نظر من اشخاصی مانند روحانی و پورمحمدی که کمی از رئیسی آی کیو بالاتری دارند, اجازه ورود به مجلس خبرگان را نخواهند داشت و بعید می‌دانم که علی رغم این که آن ها را کنار گذاشته‌اند, دست از مالش عضو آسیب دیده آقا بردارند. من حتی فکر می‌کنم علی رغم کوشش‌هایی که پورمحمدی در کشتار ۶۷ داشت رئیسی او را از انجمن اسلامی قاتلین هم کنار بگذارد.

بهمن ماه ۱۴۰۲



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy